1 клас


27.04
Я досліджую світ
Яке значення має природа для життя?
Складіть розповідь «Що станеться, якщо з нашої планети зникне Сонце, вода?
Математика
Додаємо і віднімаємо числа
С.127 виконати завдання  2,3
Навчання грамоти – читання
Микола Сулима
«Змалювати маму».
Вибіркове читання. Читання в особах. Самостійний висновок із прочитаного. Узагальнення знань і умінь із розділу.
с.80 виразно читати вірш
Навчання грамоти – письмо
Списування з пропущеними буквами. Вибірковий диктант
Слова для диктанту: лялька, ягня, людина, юнак, лебідь, єгер, індик, їжак
28.04
Англійська мова
Я багато вмію!
Прослухати вправу1 с.92 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Математика
Додаємо і віднімаємо числа
С.128 виконати завдання 3 розв’язати задачу 4
Навчання грамоти – читання
Про тебе і твоїх друзів
В’ячеслав Шахненко «Мій друг». Наталка Бабенко «Федько-фокусник
С.82, 83 прочитати тексти
Скласти розповідь про друга
Фізична культура
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.
Виконати комплекс вправ фізпаузи.
Стрибки зі скакалкою.
Переглянути відео на тему: «Сіли-встали: 7 випуск - вправи зі скакалкою»: https://www.youtube.com/watch?v=6ODkcFBc3Ok
Навчання грамоти – письмо
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань.
Формування орфографічної навички — вживання апострофа
Списати речення
Товаришів я маю багато.
29.04
Я досліджую світ
Їстивне , неїстивне.
Складіть правила збирання грибів
Математика
Досліджуємо задачі
С.129 виконати завдання 3 розв’язати задачу 2
Навчання грамоти – читання
Грицько Бойко «Побіг і прибіг».
Виразне читання текстів. Розповідь на основі власного досвіду
С.84 прочитати вірш
Склади розповідь переможця
Навчання грамоти – письмо
Списування із заміною малюнків відповідними словами. Вибірковий диктант.
Списати  2 речення
П’ятеро хлоп’ят зібралися на подвір’ї. У Лук’яна був м’яч.
Дизайн і технології
Створення аплікації за власним задумом
Створити аплікації за власним задумом
30.04
Англійська мова
Я можу все
Прослухати вправу3 с.94 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Музичне мистецтво
Свято мистецтва (продовження)
Повторити вивчені пісні за власним бажанням
Образотворче мистецтво
Зображення різнокольорового метелика
Намалювати метелика
Фізична культура
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.
Виконати комплекс вправ фізпаузи.
Стрибки зі скакалкою.
Переглянути відео на тему: «Сіли-встали: 7 випуск - вправи зі скакалкою»: https://www.youtube.com/watch?v=6ODkcFBc3Ok
04.05
Я досліджую світ
Людина і природа
С.100 Скласти розповідь за малюнком
Математика
Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване
С.130 виконати завдання 4 розв’язати задачу 3
Навчання грамоти – читання
Олег Буцень «У новій школі».
Читання в особах. Характеристика персонажів. головна думка твору.
С.85,86 прочитати оповідання
Навчання грамоти – письмо
Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних і граматичних завдань. Формування орфографічної навички — вживання в словах знака м’якшення. Списування з доповненням речень словами.
Списати речення
Дружба в нас на все життя!
05.05
Англійська мова
Вчимо букву Uu, Vv, Ww, Xx.
Пояснення до уроку
Прослухати вправу 3 с.95 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Математика
Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника
С.131 виконати завдання 3 розв’язати задачу 2
Навчання грамоти – читання
Два ледарі (татарська народна казка). Висловлення власного враження від прочитаного. Характеристика персонажів. Розповідь за малюнками.
С.87, 88 прочитати казку
Склади розповідь за малюнками с.88
Фізична культура
Стрибки без використання предметів: на місці. Ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухливі ігри.
Стрибки на місці без використання предметів
Весела естафета з м’ячем ( різні елементи вправ з м’ячем , ловіння м’яча після відскоку від стіни чи підлоги)
Вправи на релаксацію «Повітряна кулька», «Незвичайна веселка», «Сопілочка», «Пташки», «Метелик»
Навчання грамоти – письмо
Удосконалення навички письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань. Формування орфографічної навички — позначення на письмі подовженого м’якого приголосного звука. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Письмо по пам’яті (самодиктант
Списати речення
Казки – джерело мудрості.
06.05
Я досліджую світ
Земля – наш дім
Скласти розповідь            « Чому день змінює ніч?»
Математика
Розв’язуємо задачі
С.132 виконати завдання 3
Навчання грамоти – читання
Узагальнення знань і умінь учнів із розділу. Робота з дитячою книжкою
С.90 Дати відповіді на запитання
Навчання грамоти – письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування.
Спишіть вірш з букваря на с.90
Дизайн і технології
Я гостинний. Листівка-запрошення. Практична робота: виготовлення листівки-запрошення.
Виготовити листівку-запрошення
07.05
Англійська мова
Що ти вмієш?
Прослухати вправу 3 с.97 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Музичне мистецтво
Свято мистецтва (продовження)
Повторити пісні за власним вибором
Образотворче мистецтво
Послідовність оформлення малюнка в рамку. Виготовлення рамок для кращих малюнків
Виготовити рамку для малюнка
Фізична культура
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.
Виконати різновиди ходьби: звичайна, корегуючи
Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком
Переглянути відео на тему «Вправи для профілактики плоскостопості»: https://www.youtube.com/watch?v=vVgCKqxgA1U
08.05
Я досліджую світ
Діяльність людей у різні пори року
Скласти розповідь            « Діяльність людей навесні »
Математика
Досліджуємо  складові задач
С.133 виконати завдання 3,5
Навчання грамоти – читання
Старі казки на новий лад
Вадим Скомаровський «Колобок
С.91 прочитати казку
Навчання грамоти –  письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання лексико-граматичних
Списати речення
Казку прочитав – розумним став.
Фізична культура
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищенній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.
Ходьба на носках і п’ятах.
Біг з високим підніманням стегна.
Стрибки на місці.
12.05
Англійська мова
Вчимо букву Yy, Zz.
Я знаю алфавіт!
Прослухати вправу 2 с.98 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Математика
Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел
С.134 виконати завдання 3
Навчання грамоти – читання
Олександр Саєнко «Рукавиця». Поняття про народну і авторську казку. Відповіді на запитання. Колективне створення казки
«на новий лад».
С. 92 виразно читати вірші
Фізична культура
Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом.
1.3 упору стоячи на колі­нах перехід в упор присів­ши з наступними перекатами у групуванні
2. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік.
Навчання грамоти – письмо
Вибіркове списування. Письмо по пам’яті (самодиктант)
Списати прислів’я
З ручаїв – ріки, з книжок – знання.
Книга – дзеркало життя.
Читання – ось краще навчання.
13.05
Я досліджую світ
Природа мого краю
Опиши улюблений куточок природи в рідному краю
Математика
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба
С.135 виконати завдання 2, 3
Навчання грамоти – читання
Наталка Завальська «Яєчко золоте, та не те». Порівняння змісту народної та авторської казок. Узагальнення знань учнів із розділу
С.93 переказати казочку
Навчання грамоти – письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант.
Списати речення
Були собі дід та баба.
Дизайн і технології
Прикраси з паперу
Виготовити прикрасу з паперу      
14.05
Англійська мова
Ходімо в парк!
Прослухати вправу 4 с.100 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Музичне мистецтво
Урок концерт (перевір себе)

Прослухати за власним вибором музичні твори
Образотворче мистецтво
Послідовність оформлення малюнка в рамку. Виготовлення рамок для кращих малюнків
Виготовити рамку для малюнка
Фізична культура
Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихідних положень.
Рівновага (гімнастична лава): різні стійки з одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересу­вання ходьбою на носках.
2. Рухлива гра "Дрібушечки".
Навчання грамоти – читання
Прочитай, усміхнись. «Слова-втікачі», Вадим Левін «У криниці», «Кумкання жаб» (з народного), гумористичні твори. Поняття про звуконаслідування. Виразне читання діалогів
С.98, Прочитати текст
С.99 розучити віршики
Навчання грамоти – письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування
Списати речення Від усмішки йде до всіх тепло.
15.05
Я досліджую світ
Природа мого краю
Склади розповідь           « Мої улюблені квіти»
Математика
Визначаємо час  за годинником
С.136 виконати завдання 3 розв’язати задачу 4
Навчання грамоти – читання
Ми з тобою йшли» (з народного).
Ярослава Павлюк «Будиночок,  у  якому  ніхто  не спить».
С. 99, 100 прочитати тексти
Навчання грамоти –  письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма
Списати скоромовку Сміх розсипався на сніг.
Фізична культура
Вправи для розвитку швидкості. Біг на місці з максимальною частотою кроків, виконання максимальної кількості рухів за одиницю часу.
Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі
Різновиди ходьби та бігу зі змінами напрямку руху
Комплекс фізкультурної паузи
18.05
Я досліджую світ
Природні багатства мого краю
Дізнайся, чим багатий твій рідний край.
Математика
Дізнаємось  про тривалість доби
завдання 2 с.137
Визнач час за годинником, зазначаючи частину доби.
Знайди значення виразів (завдання 2 с.137
Навчання грамоти – читання
Смішинки-веселинки.
Поняття про безконечники. Читання їх «ланцюжком». Узагальнення знань учнів із розділу.

Навчання грамоти – письмо
Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Вибірковий диктант

Математика
Додаємо і віднімаємо числа
С.138 завдання 5, знайди значення виразів.
Завдання 6,визнач час за годинником
19.05
Англійська мова
В зоопарку
Прослухати вправу 1 с.101 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Математика
Визначаємо вартість  товару
С. 139 виконати завдання 2.Полічити вартість кожного набору товарів
Розв’язати задачу 3
Навчання грамоти – читання
Здрастуй, літо!
Алла Свашенко «Літо». Борис Харчук «Ромашка».
Спостереження за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи. Виразне читання текстів.

Фізична культура
Вправи для розвитку витривалості. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000м.
Перекиди вліво і вправо з різних упорів, що вивчені
Підтягування у висі лежачи на низький перекладині
Ходьба з присідами і зіскоком
Навчання грамоти – письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант

20.05
Я досліджую світ
Відпочинок на природі
Досліди, які дерева ростуть у нашій місцевості
Математика
Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр
Виконайте завдання 2( с.140)
Розв’яжи задачу 4
Навчання грамоти – читання
Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».
Читання діалогів. Визначення головної думки твору.

Навчання грамоти – письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання фонетико-графічних завдань.
Коментоване списування. Вибірковий диктант

Дизайн і технології
Робота з папером. Створення аплікації за власним задумом
Створити аплікацію за власним задумом
21.05
Англійська мова
Час для історії
Прослухати вправу 1 с.102 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Музичне мистецтво
Урок концерт
Переглянути в Інтернеті музичні шумові інструменти
Образотворче мистецтво
Узагальнення. Виставка дитячих малюнків
Зробити виставку власних малюнків
Фізична культура
Вправи для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою; біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м
Переходи з різних упорів в положення сидячи і лежачи
Перекати вперед і назад на спині.
Нахили тулуба в положенні сидячи в різні сторони зі змі­ною положення рук
Математика
Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене
С.141,завдання2.Обчислити значення виразів.
Завдання 3, знайди вартість кожної покупки.
22.05
Я досліджую світ
Відпочинок на природі
Досліди, які квіти ростуть у нашій місцевості
Математика
Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене
С.142. завдання 2.Обчисли зручним способом.
Задача 3.Дізнайся про довжини тварин.
Навчання грамоти – читання
Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник». Визначення в тексті ролі звукопису. Читання казки в особах.

Навчання грамоти –  письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті
(самодиктант).

Фізична культура
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції.
Організуючі вправи (виконання команд).
Загальнопідгтовчі вправи.
Ходьба, бігові вправи.
Імітація рухів плавця. Рухи руками і ногами
25.05
Я досліджую світ
Книгу треба берегти
«Підлікуй» свої книги
Математика
Повторення
Перевіряємо свої досягнення
С.143 ,виконати завдання 3.
Вставити знаки пропущених арифметичних дій.
Навчання грамоти – читання
Леся Українка «Вишеньки». Анатолій Костецький «Канікули».

Навчання грамоти – письмо
Систематизація знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма

26.05
Англійська мова
Підсумковий урок з теми « I Can Play»
Прослухати вправу 2 с.104 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Математика
Повторення
Повторити склад чисел
Навчання грамоти – читання
Виразне читання віршів. Розповідь про плани на літній відпочинок

Фізична культура
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої інтенсивності на довгі дистанції.
Ходьба, бігові вправи
Біг ( з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки).
Метання в горизонтальну ціль з відстані 9 м
Навчання грамоти – письмо
Виконання фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування. Пояснювальний диктант.

27.05
Я досліджую світ
Кінозал
Склади розповідь про свій улюблений мультфільм
Математика
Повторення
Перевірна робота
С. 134, повторити правила додавання і віднімання двоцифрових чисел
Навчання грамоти – читання
Узагальнення знань і вмінь учнів. Робота з дитячою книжкою

Навчання грамоти – письмо
Перевірка рівня сформованості навички письма учнів. Контрольне списування

Дизайн і технології
Підсумковий урок
Виготовити виріб за власним  задумом
28.05
Англійська мова
Підсумковий урок
Прослухати вправу 1 с.106 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
Музичне мистецтво
Урок концерт
Під пісню «Галя по садочку ходила» створити домашній оркестр шумових інструментів. Учасники оркестру - родина
Образотворче мистецтво
Підсумковий урок
Намалювати малюнок
 « Літо»
Фізична культура
ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри.
Загальнопідговчі вправи, вправи для формування правильної постави
Вправи для формування правильної постави.
 Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). 
Навчання грамоти – читання
Ознайомлення зі списком літератури, рекомендованої для самостійного читання влітку

Навчання грамоти – письмо
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

29.05
Я досліджую світ
Підсумковий урок
Склади правила безпечної  поведінки на природі
Математика
Повторення
Підсумковий урок
С. 134, повторити правила додавання і віднімання двоцифрових чисел
Навчання грамоти – читання
Свято прощання з букварем

Навчання грамоти –  письмо
Свято-змагання «Пані Каліграфія».

Фізична культура
Підсумковий урок

Комментариев нет:

Отправить комментарий