27.04
|
Я досліджую світ
|
Яке
значення має природа для життя?
|
Складіть
розповідь «Що станеться, якщо з нашої планети зникне Сонце, вода?
|
Математика
|
Додаємо
і віднімаємо числа
|
С.127
виконати завдання 2,3
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Микола
Сулима
«Змалювати
маму».
Вибіркове
читання. Читання в особах. Самостійний висновок із прочитаного. Узагальнення
знань і умінь із розділу.
|
с.80
виразно читати вірш
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Списування
з пропущеними буквами. Вибірковий диктант
|
Слова
для диктанту: лялька, ягня, людина, юнак, лебідь, єгер, індик, їжак
|
|
28.04
|
Англійська мова
|
Я
багато вмію!
|
Прослухати
вправу1 с.92 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Математика
|
Додаємо
і віднімаємо числа
|
С.128
виконати завдання 3 розв’язати задачу 4
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Про
тебе і твоїх друзів
В’ячеслав
Шахненко «Мій друг». Наталка Бабенко «Федько-фокусник
|
С.82,
83 прочитати тексти
Скласти
розповідь про друга
|
|
Фізична культура
|
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою.
Естафети.
|
Виконати комплекс вправ фізпаузи.
Стрибки зі скакалкою.
Переглянути
відео на тему: «Сіли-встали: 7 випуск - вправи зі скакалкою»: https://www.youtube.com/watch?v=6ODkcFBc3Ok
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Удосконалення
навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань.
Формування
орфографічної навички — вживання апострофа
|
Списати
речення
Товаришів
я маю багато.
|
|
29.04
|
Я досліджую світ
|
Їстивне
, неїстивне.
|
Складіть
правила збирання грибів
|
Математика
|
Досліджуємо
задачі
|
С.129
виконати завдання 3 розв’язати задачу 2
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Грицько
Бойко «Побіг і прибіг».
Виразне
читання текстів. Розповідь на основі власного досвіду
|
С.84
прочитати вірш
Склади
розповідь переможця
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Списування
із заміною малюнків відповідними словами. Вибірковий диктант.
|
Списати 2 речення
П’ятеро
хлоп’ят зібралися на подвір’ї. У Лук’яна був м’яч.
|
|
Дизайн і технології
|
Створення
аплікації за власним задумом
|
Створити
аплікації за власним задумом
|
|
30.04
|
Англійська мова
|
Я
можу все
|
Прослухати
вправу3 с.94 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Музичне мистецтво
|
Свято
мистецтва (продовження)
|
Повторити
вивчені пісні за власним бажанням
|
|
Образотворче мистецтво
|
Зображення
різнокольорового метелика
|
Намалювати
метелика
|
|
Фізична культура
|
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою.
Естафети.
|
Виконати комплекс вправ фізпаузи.
Стрибки зі скакалкою.
Переглянути
відео на тему: «Сіли-встали: 7 випуск - вправи зі скакалкою»: https://www.youtube.com/watch?v=6ODkcFBc3Ok
|
|
04.05
|
Я досліджую світ
|
Людина
і природа
|
С.100
Скласти розповідь за малюнком
|
Математика
|
Знаходимо
невідомий від’ємник і зменшуване
|
С.130
виконати завдання 4 розв’язати задачу 3
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Олег
Буцень «У новій школі».
Читання
в особах. Характеристика персонажів. головна думка твору.
|
С.85,86
прочитати оповідання
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Удосконалення
навички письма. Виконання фонетико-графічних і граматичних завдань.
Формування орфографічної навички — вживання в словах знака м’якшення.
Списування з доповненням речень словами.
|
Списати
речення
Дружба
в нас на все життя!
|
|
05.05
|
Англійська мова
|
Вчимо
букву Uu, Vv, Ww, Xx.
Пояснення
до уроку
|
Прослухати
вправу 3 с.95 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Математика
|
Знайомимося
із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника
|
С.131
виконати завдання 3 розв’язати задачу 2
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Два
ледарі (татарська народна казка). Висловлення власного враження від
прочитаного. Характеристика персонажів. Розповідь за малюнками.
|
С.87,
88 прочитати казку
Склади
розповідь за малюнками с.88
|
|
Фізична культура
|
Стрибки без використання предметів: на місці. Ловіння
м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухливі ігри.
|
Стрибки на місці без використання предметів
Весела естафета з м’ячем ( різні елементи вправ з
м’ячем , ловіння м’яча після відскоку від стіни чи підлоги)
Вправи
на релаксацію «Повітряна кулька», «Незвичайна веселка», «Сопілочка»,
«Пташки», «Метелик»
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Удосконалення
навички письма. Виконання лексичних та фонетико-графічних завдань. Формування
орфографічної навички — позначення на письмі подовженого м’якого приголосного
звука. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Письмо по пам’яті
(самодиктант
|
Списати
речення
Казки
– джерело мудрості.
|
|
06.05
|
Я досліджую світ
|
Земля
– наш дім
|
Скласти
розповідь « Чому день змінює
ніч?»
|
Математика
|
Розв’язуємо
задачі
|
С.132
виконати завдання 3
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Узагальнення
знань і умінь учнів із розділу. Робота з дитячою книжкою
|
С.90
Дати відповіді на запитання
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання
фонетико-графічних завдань. Коментоване списування.
|
Спишіть
вірш з букваря на с.90
|
|
Дизайн і технології
|
Я
гостинний. Листівка-запрошення. Практична робота: виготовлення листівки-запрошення.
|
Виготовити
листівку-запрошення
|
|
07.05
|
Англійська мова
|
Що
ти вмієш?
|
Прослухати
вправу 3 с.97 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Музичне мистецтво
|
Свято мистецтва (продовження)
|
Повторити пісні за власним вибором
|
|
Образотворче мистецтво
|
Послідовність
оформлення малюнка в рамку. Виготовлення рамок для кращих малюнків
|
Виготовити
рамку для малюнка
|
|
Фізична культура
|
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики
плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.
|
Виконати різновиди ходьби: звичайна, корегуючи
Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням
стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком
Переглянути
відео на тему «Вправи для профілактики плоскостопості»: https://www.youtube.com/watch?v=vVgCKqxgA1U
|
|
08.05
|
Я досліджую світ
|
Діяльність
людей у різні пори року
|
Скласти
розповідь « Діяльність людей
навесні »
|
Математика
|
Досліджуємо складові задач
|
С.133
виконати завдання 3,5
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Старі
казки на новий лад
Вадим
Скомаровський «Колобок
|
С.91
прочитати казку
|
|
Навчання грамоти
– письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання
лексико-граматичних
|
Списати
речення
Казку
прочитав – розумним став.
|
|
Фізична культура
|
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищенній опорі. Вправи
для профілактики плоскостопості.
|
Ходьба на носках і п’ятах.
Біг з високим підніманням стегна.
Стрибки на місці.
|
|
12.05
|
Англійська мова
|
Вчимо
букву Yy, Zz.
Я
знаю алфавіт!
|
Прослухати
вправу 2 с.98 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Математика
|
Знайомимося
з додаванням і відніманням двоцифрових
чисел
|
С.134
виконати завдання 3
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Олександр
Саєнко «Рукавиця». Поняття про народну і авторську казку. Відповіді на
запитання. Колективне створення казки
«на
новий лад».
|
С.
92 виразно читати вірші
|
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за
сигналом.
|
1.3 упору стоячи на колінах перехід в упор присівши
з наступними перекатами у групуванні
2. Акробатика: групування; перекати у групуванні;
перекат убік.
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Вибіркове
списування. Письмо по пам’яті (самодиктант)
|
Списати
прислів’я
З
ручаїв – ріки, з книжок – знання.
Книга
– дзеркало життя.
Читання
– ось краще навчання.
|
|
13.05
|
Я досліджую світ
|
Природа
мого краю
|
Опиши
улюблений куточок природи в рідному краю
|
Математика
|
Знайомимося
з одиницею вимірювання часу: доба
|
С.135
виконати завдання 2, 3
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Наталка
Завальська «Яєчко золоте, та не те». Порівняння змісту народної та авторської
казок. Узагальнення знань учнів із розділу
|
С.93
переказати казочку
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання
фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний
диктант.
|
Списати
речення
Були
собі дід та баба.
|
|
Дизайн і технології
|
Прикраси
з паперу
|
Виготовити
прикрасу з паперу
|
|
14.05
|
Англійська мова
|
Ходімо
в парк!
|
Прослухати
вправу 4 с.100 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Музичне мистецтво
|
Урок концерт (перевір себе)
|
Прослухати
за власним вибором музичні твори
|
|
Образотворче мистецтво
|
Послідовність
оформлення малюнка в рамку. Виготовлення рамок для кращих малюнків
|
Виготовити
рамку для малюнка
|
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному
положенні, прискорення з різних вихідних положень.
|
Рівновага (гімнастична лава): різні стійки з
одночасними рухами руками; нахили тулуба; пересування ходьбою на носках.
2. Рухлива гра "Дрібушечки".
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Прочитай,
усміхнись. «Слова-втікачі», Вадим Левін «У криниці», «Кумкання жаб» (з
народного), гумористичні твори. Поняття про звуконаслідування. Виразне
читання діалогів
|
С.98,
Прочитати текст
С.99
розучити віршики
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма. Виконання
фонетико-графічних завдань. Коментоване списування
|
Списати
речення Від усмішки йде до всіх тепло.
|
|
15.05
|
Я досліджую світ
|
Природа
мого краю
|
Склади
розповідь « Мої улюблені
квіти»
|
Математика
|
Визначаємо
час за годинником
|
С.136
виконати завдання 3 розв’язати задачу 4
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Ми
з тобою йшли» (з народного).
Ярослава
Павлюк «Будиночок, у якому
ніхто не спить».
|
С.
99, 100 прочитати тексти
|
|
Навчання грамоти
– письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма
|
Списати
скоромовку Сміх розсипався на сніг.
|
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг на місці з
максимальною частотою кроків, виконання максимальної кількості рухів за
одиницю часу.
|
Стройові та організовуючі вправи на місці і в русі
Різновиди ходьби та бігу зі змінами напрямку руху
Комплекс
фізкультурної паузи
|
|
18.05
|
Я досліджую світ
|
Природні
багатства мого краю
|
Дізнайся,
чим багатий твій рідний край.
|
Математика
|
Дізнаємось про тривалість доби
|
завдання
2 с.137
Визнач
час за годинником, зазначаючи частину доби.
Знайди
значення виразів (завдання 2 с.137
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Смішинки-веселинки.
Поняття
про безконечники. Читання їх «ланцюжком». Узагальнення знань учнів із
розділу.
|
||
Навчання грамоти –
письмо
|
Виконання
фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Вибірковий диктант
|
||
Математика
|
Додаємо
і віднімаємо числа
|
С.138
завдання 5, знайди значення виразів.
Завдання
6,визнач час за годинником
|
|
19.05
|
Англійська мова
|
В
зоопарку
|
Прослухати
вправу 1 с.101 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Математика
|
Визначаємо
вартість товару
|
С.
139 виконати завдання 2.Полічити вартість кожного набору товарів
Розв’язати
задачу 3
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Здрастуй,
літо!
Алла
Свашенко «Літо». Борис Харчук «Ромашка».
Спостереження
за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи. Виразне
читання текстів.
|
||
Фізична культура
|
Вправи для розвитку витривалості. Біг у чергуванні з
ходьбою до 1000м.
|
Перекиди вліво і
вправо з різних упорів, що вивчені
Підтягування у висі лежачи на низький перекладині
Ходьба
з присідами і зіскоком
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання
фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний
диктант
|
||
20.05
|
Я досліджую світ
|
Відпочинок
на природі
|
Досліди,
які дерева ростуть у нашій місцевості
|
Математика
|
Знайомимося
з одиницею вимірювання довжини — метр
|
Виконайте
завдання 2( с.140)
Розв’яжи
задачу 4
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Василь
Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».
Читання
діалогів. Визначення головної думки твору.
|
||
Навчання грамоти –
письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання
фонетико-графічних завдань.
Коментоване
списування. Вибірковий диктант
|
||
Дизайн і технології
|
Робота
з папером. Створення аплікації за власним задумом
|
Створити
аплікацію за власним задумом
|
|
21.05
|
Англійська мова
|
Час
для історії
|
Прослухати
вправу 1 с.102 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Музичне мистецтво
|
Урок концерт
|
Переглянути в Інтернеті музичні шумові інструменти
|
|
Образотворче мистецтво
|
Узагальнення.
Виставка дитячих малюнків
|
Зробити
виставку власних малюнків
|
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою;
біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м
|
Переходи з різних упорів в положення сидячи і лежачи
Перекати вперед і назад на спині.
Нахили
тулуба в положенні сидячи в різні сторони зі зміною положення рук
|
|
Математика
|
Додаємо
і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене
|
С.141,завдання2.Обчислити
значення виразів.
Завдання
3, знайди вартість кожної покупки.
|
|
22.05
|
Я досліджую світ
|
Відпочинок
на природі
|
Досліди,
які квіти ростуть у нашій місцевості
|
Математика
|
Додаємо
і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене
|
С.142.
завдання 2.Обчисли зручним способом.
Задача
3.Дізнайся про довжини тварин.
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Ірина
Прокопенко «Сонце, сонечко і соняшник». Визначення в тексті ролі звукопису.
Читання казки в особах.
|
||
Навчання грамоти
– письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма.
Виконання
фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті
(самодиктант).
|
||
Фізична культура
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої
інтенсивності на довгі дистанції.
|
Організуючі вправи (виконання команд).
Загальнопідгтовчі вправи.
Ходьба, бігові вправи.
Імітація
рухів плавця. Рухи руками і ногами
|
|
25.05
|
Я досліджую світ
|
Книгу
треба берегти
|
«Підлікуй»
свої книги
|
Математика
|
Повторення
Перевіряємо
свої досягнення
|
С.143
,виконати завдання 3.
Вставити
знаки пропущених арифметичних дій.
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Леся
Українка «Вишеньки». Анатолій Костецький «Канікули».
|
||
Навчання грамоти –
письмо
|
Систематизація
знань і умінь учнів. Удосконалення навички письма
|
||
26.05
|
Англійська мова
|
Підсумковий урок з теми « I Can Play»
|
Прослухати
вправу 2 с.104 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Математика
|
Повторення
|
Повторити
склад чисел
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Виразне
читання віршів. Розповідь про плани на літній відпочинок
|
||
Фізична культура
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг малої
інтенсивності на довгі дистанції.
|
Ходьба, бігові вправи
Біг ( з високим підніманням стегна, із закиданням
гомілки).
Метання
в горизонтальну ціль з відстані 9 м
|
|
Навчання грамоти –
письмо
|
Виконання
фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування. Пояснювальний диктант.
|
||
27.05
|
Я досліджую світ
|
Кінозал
|
Склади
розповідь про свій улюблений мультфільм
|
Математика
|
Повторення
Перевірна
робота
|
С.
134, повторити правила додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Узагальнення
знань і вмінь учнів. Робота з дитячою книжкою
|
||
Навчання грамоти –
письмо
|
Перевірка
рівня сформованості навички письма учнів. Контрольне списування
|
||
Дизайн і технології
|
Підсумковий
урок
|
Виготовити
виріб за власним задумом
|
|
28.05
|
Англійська мова
|
Підсумковий
урок
|
Прослухати
вправу 1 с.106 ( за аудіосупроводом до підручника https://lib.imzo/gov.ua
|
Музичне мистецтво
|
Урок концерт
|
Під пісню «Галя по садочку ходила» створити
домашній оркестр шумових інструментів. Учасники оркестру - родина
|
|
Образотворче мистецтво
|
Підсумковий
урок
|
Намалювати
малюнок
« Літо»
|
|
Фізична культура
|
ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри.
|
Загальнопідговчі вправи, вправи для формування
правильної постави
Вправи для формування правильної постави.
Вправи з
великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання
і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках).
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Ознайомлення
зі списком літератури, рекомендованої для самостійного читання влітку
|
||
Навчання грамоти –
письмо
|
Узагальнення
і систематизація вивченого матеріалу.
|
||
29.05
|
Я досліджую світ
|
Підсумковий
урок
|
Склади
правила безпечної поведінки на природі
|
Математика
|
Повторення
Підсумковий
урок
|
С.
134, повторити правила додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
|
Навчання грамоти –
читання
|
Свято
прощання з букварем
|
||
Навчання грамоти
– письмо
|
Свято-змагання
«Пані Каліграфія».
|
||
Фізична культура
|
Підсумковий урок
|
1 клас
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий