27.04
|
Я досліджую світ
|
Які
рослини потребують охорони з боку людини?
|
Опрацювати
с.118.
Намалювати
улюблену рослину, яка потребує охорони.
|
Математика
|
Розв’язуємо
задачі на різницеве порівняння
|
Каліграфічна
хвилинка
-Назвіть
усі двоцифрові числа, що у своєму складі мають 3десятки ( у межах 100).
Запишіть їх.
Дослідження
характеру залежності значення частки від зміни діленого с.125 №1
Формування
вміння порівнювати вирази логічним способом с.125 №2
Порівняйте
вирази. Як можна міркувати інакше?
Ознайомлення
зі складеною задачею на різницеве порівняння, що містить прості задачі на
розкриття суті множення. Порівняння задач с.125 №3. Дослідження.
Самостійна
робота над задачею с.125 №4
|
|
Англ мова
|
У
що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу.
|
Прослухай
та повтори впр.1 с.105 ( за
аудіосупроводом Unit 8 lesson5) https://lib.imzo.dov/ua
Прослухай
та заспівай впр.2 с.105 ( за
аудіосупроводом Unit 8 lesson5) https://lib.imzo.dov/ua
Прочитати
впр.4 с.105
|
|
Читання
|
Робота
з дитячою книжкою. Скринька казок українських письменників. Ганс Крістіан
Андерсен «Принцеса на горошині»
|
Прочитати
та переказати казку
Ганс
Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині»
Переглянути
казку за посиланням
|
|
Фізична культура
|
Перешикування з шеренги в колону і навпаки. Ходьба у
напівприсіді та присіді. Біг із прискоренням. Загально розвивальні вправи в
русі в колі. Біг почергово з ходьбою 1000м. стрибки з прямого розбігу.
Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри зі стрибками.
|
Загальнопідговчі вправи, вправи для формування
правильної постави
Вправи для формування правильної постави.
Вправи з
великим м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення
м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою.
|
|
28.04
|
Я досліджую світ
|
Чому
тваринам загрожує небезпека знищення?
|
Опрацювати
с.119.
Скласти
розповідь про одну з тварин ,яка занесена до червоної книги
|
Математика
|
Досліджуємо
таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4.
|
Каліграфічна
хвилинка
Напишіть
цифру 4. Запишіть усі двоцифрові числа у складі яких є число 4.
Складання
таблиці множення числа 4 с.126 №1,2.
Вправляння
у застосуванні переставного закону множення с.126 №3
Ознайомлення
з таблицею ділення на 4 с.126 №2
Закріплення
таблиці ділення с.126№4
Відео
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GxK1RYdrmBE
|
|
Укр мова
|
Складання
тексту за серією малюнків.
|
Опрацювання
матеріалу у підручнику (с. 133).
Виконання
вправ у підручнику (с. 134).
|
|
Англ мова
|
Читаємо,
слухаємо і говоримо разом. Фонікси ir, oa,
ear, air,ere.
|
Прослухай
та покажи впр.1с.106 ( за аудіосупроводом Unit 8 lesson6) https://lib.imzo.dov/ua
Прослухай
та прочитай впр2с.106
(
за аудіосупроводом Unit 8 lesson6) https://lib.imzo.dov/ua
Прочитай
впр.5.с.106
|
|
Інформатика
|
Безпечне
поводження з цифровими гаджетами
|
Вивчіть
правила безпечної поведінки в Інтернеті.
Намалюйте
хоча б одне правило Інтернет безпеки.
Складіть
список з 10 предметів які вас оточують і на вашу думку захищені авторським
правом.
Переглянути
відео на тему: «Мультик про Настуню і комп’ютер» https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ
|
|
29.04
|
Англ мова
|
Відгадай,
у що я одягнений. Are you wearing…?- Yes, I
am/No, Im not.
|
Прослухай
та покажи впр.1с.107 ( за аудіосупроводом Unit 8 lesson7) https://lib.imzo.dov/ua
Прочитай
речення під малюнками та добери відповідний одяг.
|
Математика
|
Розв’язуємо
задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
|
Усні
обчислення. Гра «Математичний футбол». Повторення вивчених таблиць множення
та ділення.
Каліграфічна
хвилинка. Написання цифри 4 та числа 44
Усне
опитування
Дослідження
залежності значення частки від зміни значення дільника (с. 127, № 1)
Удосконалення
вміння дітей порівнювати числові вирази декількома способами (обчислення,
логічний спосіб) (с. 127, № 2)
Порівняння
виразів (с. 127, № 4).
|
|
Укр мова
|
Навчаюся
складати текст про події із власного життя.
|
Виконання
вправ у підручнику (с. 136-137).
Скласти
і записати коротку розповідь про подію із власного життя під час відпочинку.
|
|
Читання
|
Чи
добре бути нахабним?
Василь
Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки.
|
Опрацювання
казки «Заячий холодок»
Гра
«Передбачення»
Словникова робота.
Скласти
вірш – сенкан зі словом заєць.
|
|
Дизайн і технології
|
Робота
з ножицями, клеєм. Створення плакату про охорону природи.
|
Виготовити
плакат про охорону природи.
|
|
30.04
|
Музичне мистецтво
|
Зустрічаємо
літо.
Ознайомити
учнів із поняттями «тембр», «струнні», «духові інструменти» та «дерев»яні
духові інструменти», розвивати уявлення учнів про широкий світ музичних
інструментів та їх можливості
|
Прослухайте
симфонічну казку «Петрик і Вовк»
Проспівайте
плюсовку Н.Май «Промінчик» та придумайте рухи до пісні
|
Образотворче мистецтво
|
Виготовлення
аплікації за власним задумом.
|
Виготовити
аплікацію.
|
|
Фізична культура
|
Перешикування з шеренги в колону і навпаки. Ходьба у
напівприсіді та присіді. Біг із прискореннями. Загально розвивальні вправи в
русі в колоні. Біг почергово з ходьбою 1000 м. стрибки у довжину з розбігу.
Рухливі ігри зі стрибками.
|
Ходьба на носках – 10м;
Ходьба на п’ятах – 10 м;
Ходьба
на зовнішній і внутрішній стороні стопи – по 10м.;
|
|
Читання
|
Вчимося
аналізувати інформацію.
Всеволод
Нестайко «Кревет Вася».
|
Робота
над текстом «Кревет Вася» (с. 126-128).
Робота
над скоромовкою (с. 125).
Кероване
читання (читання з передбаченням).
Використаннястратегії
«Ромашка Блума».
|
|
Я досліджую світ
|
Застосовуємо
знання щодня. Як учинити правильно?
|
Опрацювати
с.121
Відповісти
на запитання.
Скласти
правила здорового способу життя навесні.
Виконати
тести.
|
|
04.05
|
Я досліджую світ
|
За
якими прикметами дізнаються про прихід літа?
|
Опрацювати
с.124-125
Опиши
явища природи які відбуваються влітку.
|
Математика
|
Досліджуємо
таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5.
|
Каліграфічна
хвилинка. Написання цифри 5
Усні
обчислення
-Знаходження
невідомих компонентів.
Складання
таблиць множення числа 5 та ділення на 5 (с. 129, № 1).
-
Дослідження. «Секрет» таблиці множення числа 5, таблиць ділення (с. 129, №
2).
Вправа
«Зайве число» (с. 129, № 5).
Дослідження
залежності значення добутку від зміни одного з множників (с. 129, № 3)
Застосування
переставного закону множення при обчисленні значень виразів (с. 129, № 4)
Застосування
розуміння взаємозв'язку множення та ділення для перевірки правильності
обчислень (с. 129, № 6)
Відео
за посиланням
|
|
Англ мова
|
Story
time. Чим займаються члени моєї родини?
|
Послухай
та покажи впр.1 с.108 ( за аудіосупроводом Unit 8 lesson8) https://lib.imzo.dov/ua
Послухай
та прочитай впр.2 с.108 ( за аудіосупроводом Unit 8 lesson8) https://lib.imzo.dov/ua
Показуй
на відповідну картинку та розкажи про неї.
|
|
Читання
|
Вчимося
аналізувати інформацію
(продовження
теми).
Всеволод Нестайко «Кревет Вася» (продовження.
|
Переказати
текст «Кревет Вася» (с. 126-128).
|
|
Фізична культура
|
Перешикування з шеренги в колону і навпаки. Ходьба у
напівприсіді та присіді. Біг з прискоренням. Загально розвивальні вправи в
русі в колоні. Біг почергово з ходьбою 1000 м. Стрибки в довжину з розбігу.
Рухливі ігри зі стрибками.
|
Повільний біг;
Біг з високим
піднімання стегна;
Біг з закиданням гомілок назад;
|
|
05.05
|
Я досліджую світ
|
Чому
літні місяці отримали такі назви?
|
Назви
літні місяці.
Пригадай
прикмети літа.
Дізнайся,
чому літні місяці отримали таку назву.
|
Математика
|
Розв’язуємо
складені задачі.
|
Каліграфічна
хвилинка
Повторення
написання цифри 8
Порівняння
задач на різницеве порівняння та обчислення суми с.130 №1
Дослідження
задач. Складені задачі на 2 та 3 дії с.130№2
|
|
Укр мова
|
Закріплення
знань і вмінь, пов’язаних із вивченими типами текстів.
|
Виконати
завдання пов’язані з темою про текст.
|
|
Англ мова
|
Моє портфоліо. Вивчення пісні « I put on my hat»
|
Прослухай
та заспівай пісню
( за аудіосупроводом Unit 8 lesson9-10) https://lib.imzo.dov/ua
|
|
Інформатика
|
Увімкнення
та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв
|
Переглянути
відео на тему: «Увімкнення та вимкнення комп’ютера» https://www.youtube.com/watch?v=qjAw8aDgIC4
Переглянути
відео на тему: «Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв.» https://www.youtube.com/watch?v=w_QoFB47Eag&list=PLIappPLAjQQf9RM2k8D8iNYuttbzKRIgw&index=7&t=0s
|
|
06.05
|
Англ мова
|
Моє
портфоліо. Виготовлення колекції одягу для ляльки.
|
Виконай
порт фоліо на с.109
|
Математика
|
Вивчаємо
кратне порівняння.
|
Каліграфічна
хвилинка
Написання
числа 55
Практична
робота з математичними матеріалами с.131 №1
Виконання
завдання№2 с.131
Порівняння
чисел із коментуванням №3 с.131
Дослідження.
Ознайомлення із задачами на кратне порівняння. Порівняння задач на різницеве
та кратне порівняння с.131№4
|
|
Укр мова
|
Урок
контролю навчальних досягнень учнів.
|
Написати
диктант.
Виконати завдання.
|
|
Читання
|
Узагальнення
за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).
|
Виконати
тести за посиланням
|
|
Дизайн і технології
|
Робота
з дрібними предметами. Створення з кубиків Лего замка.
|
Створити
з кубиків замок.
|
|
07.05
|
Музичне мистецтво
|
Як розвивається музика
|
Проспівати українську народну пісню «Ой є в лісі калина» та пісню «Кущ калини» (музика і слова В.Гребенюка Закріпити набуті знання елементів музичної мови та навчити учнів застосовувати їх на практиці; продовжити ознайомлення з українською музикою |
Образотворче мистецтво
|
Підготовка
дитячих робіт для експозиції на виставці.
|
Підготувати
свої найкращі роботи для виставки.
|
|
Фізична культура
|
Основні фізичні якості: сила швидкість, витривалості, гнучкість.
Шикування в шеренгу. Ходьба звичайна. Біг у повільному темпі. Загально
розвивальні вправи на місці в колоні. Вправи на силу в парах. Махові рухи
руками і ногами. Рухлива гра «Космонавти».
|
Біг спиною вперед;
Біг «галопом»
правим і лівим боком;
Біг схресно
правим і лівим боком .
|
|
Читання
|
Довкола
стільки є краси!
Лідія
Компанієць «У лісочку».
|
Вправа
«Асоціація»
Знайомство
з автором Лідією Компанієць та її творчістю.
Читання
вірша «У лісочку» с.129
Словникова
робота
Творча
вправа «Розкажи про казкову красу».
|
|
Я досліджую світ
|
Урок-
екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку?
|
Поміркуй,
поспостерігай, які зміни відбуваються влітку в природі.
|
|
08.05
|
Читання
|
Я
не ображу рідної землі!
Ніна
Вернигора «Диво у долоньках».
|
Переглянути
презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-nina-vernigora-divo-u-dolonkah-171824.html
|
Математика
|
Досліджуємо
таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6.
|
Каліграфічна
хвилинка. Написання цифри 6
Складання
таблиці множення числа 6 та ділення на 6 (с. 132, № 1)
Дослідження
таблиці множення числа 6 (с. 132, № 2).
|
|
Укр мова
|
Навчаюся
створювати висловлювання на відому тему. ( Я чемна людина, тому, що…)
|
Вправа
«Партнерство»
Складіть
і запишіть стисле повідомлення про вашу дружбу.Виконання вправи 23.
Вправа
«Біном фантазій»
Складіть
і запишіть стисле повідомлення про вашу дружбу
|
|
Фізична культура
|
Правила рухливих ігор. Шикування в шеренгу. Ходьба звичайна. Біг у
повільному темпі. Загально розвивальні вправи на місці в колоні. Вправи на
силу в парах. Махові рухи руками і ногами. Рухливі ігри «Космонавти», «Гуси».
|
Ходьба:
- ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний
перший , другий, третій або четвертий рахунок)
- ходьба під музичний супровід по колу. Із
посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою –
коло звужується.
2. Біг:
- біг з підскоком
- біг з викиданням прямих ніг уперед.
|
|
12.05
|
Я досліджую світ
|
Які
цікаві « секрети» приховують рослини?
|
Опрацювати
с.127-128
Підбери
5 прислів’їв, або приказок про рослини
|
Математика
|
Розв’язуємо
складені задачі на кратне порівняння.
|
Каліграфічна
хвилинка. Написання числа 66
Актуалізація
вміння визначати, у скільки разів одне число більше або менше за інше число
(с. 133, № 1).
Усне
опитування
Дослідження
залежності значення добутку чисел від зміни множника (с. 133, № 2)
Порівняння
задач на різницеве та кратне порівняння (с. 133, № 3).
Порівняння
виразів логічним способом (с. 133, № 4).
Формування
вміння обчислювати значення виразів на кілька дій (с. 133, № 5).
|
|
Укр мова
|
Навчаюся
створювати висловлювання на відому тему. ( Хочеш мати друга- будь ним сам)
|
Гра
« Кошик»
Притча
«Скільки людині потрібно друзів?»
Творче
завдання «Розповідь про друга».
Гра
«Золоті правила»
|
|
Англ мова
|
Перевір
себе. Моя улюблена пора року.
|
Послухай
впр1с.110
(
за аудіосупроводом Unit 8 lesson11-12) https://lib.imzo.dov/ua
Перемалюй
схему впр.2 с.110
Відтвори
табличку впр.4 с.110
|
|
Інформатика
|
Порівняння
двох або більше предметів, груп предметів
|
Перегляд
відео на тему: «Порівняння двох або більше предметів»
|
|
13.05
|
Англ мова
|
Перевір
себе. Яка твоя улюблена пора року?
|
Розкажи
про уподобання твоїх однокласників впр.6с.111
Запитай
та дай відповідь на запитання впр.7 с.111
Прочитай
та дай відповідь впр.8 с.111
|
Математика
|
Досліджуємо
таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7.
|
Каліграфічна
хвилинка. Написання цифри 7
Ознайомлення
з таблицею множення числа 7. Складання таблиць ділення (с. 134, № 1)
Дослідження
зміни значення добутку від зміни значення множника (с. 134, № 2)
Первинне
закріплення (за матеріалом підручника, с. 134, № 3)
Засвоєння
вивчених таблиць множення та ділення (с. 134, № 4)
Удосконалення
вміння знаходити значення виразів з буквеними даними (с. 134, № 6).
Самостійна робота
Удосконалення
вміння кратного порівняння чисел (за матеріалом підручника, с. 134, № 5)
Відео
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=hW3YoiJS05M
|
|
Укр мова
|
Урок
розвитку мовлення.
Побудова діалогу. Робота над
деформованими реченнями.
|
Асоціативний
кущ. - Які думки викликає у вас слово
«ліс»?
Гра
«Продовж речення»
Каліграфічна
хвилинка.
Б
б, ба бі лк ка білка, заєць, їжачок, лисичка, ведмідь, дятел, лелека
Відновлення деформованих речень і тексту.
Запис
складених речень у зошити
|
|
Читання
|
Робота
з дитячою книжкою. Марина Павленко «Півтора бажаня»
|
Гра
«Диктор телебачення».
Відомості
про життєвий і творчий шлях Марини Павленко.
|
|
Дизайн і технології
|
Робота
з ножицями. Веселун. Майстрування Веселуна з диска.
|
Виготовити
Веселуна з диска
|
|
14.05
|
Музичне мистецтво
|
Звідки музика прийшла
|
Проспівати пісню «Рідний край» (муз. І.Тучака, сл.А.Коха) Пояснити учням витоки музичного мистецтва; закріпити поняття «музична мова»; спрямовувати увагу учнів на окремі засоби музичної виразності, що допомагають створити музичний образ |
Образотворче мистецтво
|
Виготовлення
рамок для кращих малюнків, аплікацій.
|
Виготовити
рамку для малюнків.
|
|
Фізична культура
|
Правила безпеки під час проведення рухливих ігор.
Повороти на місці. Ходьба на внутрішньому і зовнішньому боці стопи. Біг приставними
кроками. Загально розвивальні вправи в русі в колону по одному. Вправи на
гімнастичній лаві в упорі. Колові рухи тулубом. Рухливі ігри «Гуси», «Сірий
кіт».
|
Ходьба:
- звичайна:
- на носках;
- на зовнішній стороні стопи;
- на внутрішній стороні стопи;
- на п’ятках;
-
у повному присіді, як «грибочки».
|
|
Читання
|
Здібності
і таємниці братів наших менших.
Валентина
Бондаренко «Розумаха».
|
Робота
над текстом «Розумаха» Валентини Бондаренко (с. 131-132).
Вправа
«Передбачення».
Використання стратегії «Ромашка Блума».
Переказати
оповідання за виділеними словами в тексті.
Виконати
тести за посиланням
|
|
Я досліджую світ
|
Які
кущі ростуть у твоєму краї?
|
Опрацювати
с.128-129
Намалюй
кущ калини.
|
|
15.05
|
Читання
|
Краса
природи є у всьому, лиш придивитися зумій.
Ліна
Біленька «Казка неба».
|
Інформаційна
хвилинка.
Знайомство
з автором Ліною Біленькою та її творчістю.
Слухання
читання поетесою дитячих віршів.
читання
вірша «Казка неба» с.133
Творча
вправа «Розкажи свою казку неба».
|
Математика
|
Перевіряємо
множення та ділення.
|
Усні
обчислення
Вправа
«Знайди помилку».
Актуалізація
вміння перевіряти правильність виконання арифметичних дій додавання й
віднімання (с. 135, № 1)
Узагальнення
способів перевірки додавання і множення; віднімання й ділення (с. 135, № 2-3)
Формування
вміння розв'язувати складені задачі на прикладі задач на кратне порівняння (с.
135, № 5)
|
|
Укр мова
|
Навчаюся
перевіряти і вдосконалювати текст.
|
Опрацювання
матеріалу у підручнику (с. 140).
Виконання
завдань вправи 25
Виконати
завдання вправи 26
Прочитай
текст. Пригадай, що ти знаєш про журавля.
|
|
Фізична культура
|
Повороти на місці. Ходьба на внутрішньому і зовнішньому боці стопи. Біг
приставними кроками. Загально розвивальні вправи в русі в колону по одному.
Вправи на гімнастичній лаві в упорі. Колові рухи тулубом. Рухливі ігри «Сірий
кіт», «Альпініст».
|
Біг:
- Звичайний
- Біг у протилежному напрямку
- Біг з високим підніманням стегна
- Біг із накиданням гомілки
-
Біг з підстрибом
|
|
18.05
|
Я досліджую світ
|
Яких
тварин улітку найбільше?
|
Опрацювати
с.131-132
Переглянь
мультфільм « таємне життя комах»
|
Математика
|
Досліджуємо
таблицю множення числа 8; таблицю ділення на 8.
|
Складання
таблиці множення числа 8.
Дослідження
таблиці множення числа 8, складання прикладів на ділення с.136 №2
Визначення
додаткового способу обчислення значення виразів на множення шляхом
застосування вже вивчених випадків множення с.136№3
Виконати
завдання №4 с.136
Перевірка
ділення множенням с.136№5
|
|
Англ мова
|
Тепер
я вмію. Вивчення пісні «Goodbye Song»
|
Вивчити
пісню с.112
|
|
Читання
|
Казка-
вигадка, та в ній- справжні факти розумій.
Микола
Возіянов «Сонечко»
|
Прочитати
казку с.134-135
Виконати
тести
|
|
Фізична культура
|
Основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість,
гнучкість. Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба стройовим
кроком. Біг спиною вперед. Загально розвивальні вправи в парах. Лазіння по
гімнастичній лаві. Нахили тулуба в різні сторони. Рухливі ігри «Альпіністи»,
«Виклик номерів».
|
Ходьба стройовим кроком.
Біг спиною вперед.
Нахили
тулуба в різні сторони.
|
|
19.05
|
Я досліджую світ
|
Чому
птахи влітку перестають співати?
|
Опрацювати
с.132
Напиши,
які весняні турботи у птахів
|
Математика
|
Досліджуємо
таблицю множення числа 9; таблицю ділення на 9.
|
Математична
естафета « Знайди пару» Математичний диктант
Розв’язування
логічних задач.
|
|
Укр мова
|
Навчаюся
редагувати тексти
|
Каліграфічна
хвилинка.
Творча
робота.
Робота
за підручником (с. 141)
Виконання вправи 27.
Вправа
«Квест-цікавинка»
Вправа
«Сенкан».
Гра
«Потрібно — не можна».
Виконання
вправи 28
Вправа
«Асоціативний кущ» до слова страус.
|
|
Англ мова
|
Діагностична
робота з аудіювання.
|
Виконати
діагностичну роботу з аудіювання.
|
|
Інформатика
|
Робота
з програмами на розвиток логічного мислення
|
Переглянути
відео на тему: «Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення.
Команди й виконавці. https://www.youtube.com/watch?v=uXOttXmnT1w&list=PLIappPLAjQQf9RM2k8D8iNYuttbzKRIgw&index=26
|
|
20.05
|
Англ мова
|
Діагностична
робота з говоріння.
|
Виконати
діагностичну роботу з говоріння.
|
Математика
|
Перевіряємо
навчальні досягнення. Діагностична робота. №7
|
Виконати
діагностичну роботу.
|
|
Укр мова
|
Урок
узагальнення знань.
|
Вправа
«Мозковий штурм».
Добір
заголовку до тексту.
Скласти
речення зі слів кожного рядка. Записати їх.
«Вгадай
текст та речення».
Виконати
вправу 1 с.142
|
|
Читання
|
Казка-
вигадка, та в ній- справжні факти розумій.
Анна
Рибалка «Вовчик і сонечка»
|
Читання
казки учнями .
Вибіркове
читання.
Вправа
«А ти знаєш?» (с. 137).
Виконати
тести.
Вправа
«Я — дослідник. Я — дослідниця» (с. 137).
Вправа
« Квест-цікавинка».
Прочитати
і переказати с.135-137
|
|
Дизайн і технології
|
Оформлення
місця проведення виставки.
|
Оформити
місце для проведення власної виставки
|
|
21.05
|
Музичне мистецтво
|
Підсумковий урок |
Закріпити пройдений матеріал
Виконати поспівки та пісні за власним вибором |
Образотворче мистецтво
|
Виставка
художніх робіт учнів.
|
Зробити
виставку з власних малюнків.
|
|
Фізична культура
|
Правила рухливих ігор. Перешикування з однієї шеренги в
дві і навпаки. Ходьба стройовим кроком. Біг спиною вперед. Загально
розвивальні вправи в парах. Лазіння по гімнастичній лаві. Нахили тулуба в різні
сторони. Рухливі ігри «Виклик номерів», «Бездомний заєць».
|
Ходьба стройовим кроком.
Біг спиною вперед.
Нахили
тулуба в різні сторони.
|
|
Читання
|
Що?
Де? Коли? Як? Чому?
Микола
Леденцов « Голка- риба»
|
Прочитати
текст.
Виконати
тести (аудіювання)
|
|
Я досліджую світ
|
Які
найважливіші події відбуваються в житті звірів улітку?
|
Опрацювати
с.133
Намалюй
улюбленого звіра.
|
|
22.05
|
Читання
|
Що?
Де? Коли? Як? Чому?
Микола
Леденцов «Морський коник»
|
Робота
зі словами (с. 139). Стіна слів.
Робота
над текстом Миколи Леденцова «Морський коник». (с. 139-140).
Вправа
«Передбачення».
Використання
стратегії «Ромашка Блума».
Вибіркове
читання.
Виразне
читання та переказ тексту Миколи Леденцова «Морський коник» (с.
139-140).
|
Математика
|
Повторюємо
вивчене.
|
Усні
обчислення. Повторення таблиць множення чисел 8 та 9.
Вправа
«Намисто» №1с.137
Закріплення
розуміння залежності значення добутку від зміни одного з множників с.137№2
Розв’язувати
задачі с.137№3
Самостійна
робота с.137 №4
|
|
Укр мова
|
Повторення
вивченого. Речення.
|
Виконати
завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-povtorennya-vivchenogo-pro-rechennya-115484.html
|
|
Фізична культура
|
Правила безпеки під час проведення рухливий ігор. Перешикування
з однієї колони в дві і навпаки. Ходьба «змійкою». Біг з прискоренням до
5-6м. Загально розвивальні вправи з малим м’ячем. Лазіння по гімнастичній
стінці. Вправи в парах для розвитку гнучкості. Рухливі ігри «Бездомний
заєць», «Садіння картоплі».
|
Комплекс вправ ранкової гімнастики «Вверх-вниз»
Біг з прискоренням
Ходьба
змійкою.
|
|
25.05
|
Я досліджую світ
|
Як
активно відпочивати?
|
Опрацювати
с.134-135
|
Математика
|
Повторюємо
вивчене.
|
Каліграфічна
хвилинка. Написання круглих чисел у межах 100.
10
20 30 40 50 60 70 80 90 100
Математичний
диктант
Порівняння
задач с.138№1
Обчислити
значення виразів зі зміною с.138№2
|
|
Англ мова
|
Діагностична
робота з письма.
|
Виконати
діагностичну роботу з письма.
|
|
Читання
|
Робота
з дитячою книжкою. Катерина Міхаліцина « Хто росте у парку»
|
Вправа
«Асоціативний кущ»
Виразне
читання казки відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=PJtoveAHFPk
Словникова
робота
Робота з ілюстраціями ( Хрестоматія,
с.150-151).
Тестова
перевірка
Прочитати
казку з хрестоматії. За бажанням і за можливості прочитати повний варіант
казки Катерини Міхаліциної «Хто росте у парку», намалювати малюнок улюбленого
дерева.
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри.
|
Вчимося метати м’яч у щит.
«Човниковий біг» 4 на 9 м.
Вправи на релаксацію
«Повітряна
кулька», «Незвичайна веселка», «Сопілочка», «Пташки», «Метелик»
|
|
26.05
|
Я досліджую світ
|
Які
існують правила поведінки влітку?
|
Опрацювати
с.135-136
Запиши
правила безпечної поведінки влітку.
|
Математика
|
Повторюємо
і узагальнюємо знання про геометричні фігури.
|
Переглянути
презентацію до уроку за посиланням : https://vseosvita.ua/library/matematicni-rozvagi-tocka-tocka-ogirocok-95011.html
Вправа
« У родині кутів»
Вправа
« На гостинах у трикутника»
Вправа
« На гостинах у прямокутника»
Вправа
« На гостинах у квадрата»
Вправа
« На гостинах у кола та круга»
Вправа
« Танграм». Скласти тваринку.
|
|
Укр мова
|
Урок
розвитку звязного мовлення: ввічливі слова
|
Переглянути
відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c
|
|
Англ мова
|
Діагностична
робота з читання
|
Виконати
діагностичну роботу з читання.
|
|
Інформатика
|
Підсумковий
урок
|
||
27.05
|
Англ мова
|
Підсумковий
урок.
|
Повторити
вивчені теми.
|
Математика
|
Розв’язування
виразів .
|
Розв’язати
приклади
Обчислення
невідомих компонентів множення та ділення.
Вправа
«Ланцюжок»
8:2+14:6*4-7*10-2=
|
|
Укр мова
|
Повторення
вивченого. Речення.
|
Переглянути
презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-povtorennya-vivchenogo-pro-rechennya-115484.html
|
|
Читання
|
Щоб
завжди був світ прекрасним. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»
|
Вправа
«Передбачення».
Використання
стратегії «Ромашка Блума».
Вікторина
«У гості до добра».
Вправа
«Асоціативний кущ» «Щастя».
Вправа
«Інтерв'ю».
|
|
Дизайн і технології
|
Підсумковий
урок.
|
Зробити
виставку власних робіт.
|
|
28.05
|
Музичне мистецтво
|
Урок-концерт
|
Організувати концертне виконання пісень у колі
родини
|
Образотворче мистецтво
|
Підсумковий
урок.
|
Намалювати
малюнок на тему: «Мої літні розваги».
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри.
|
Ходьба у повільному темпі, дихальні вправи.
Метання малого м’яча у вертикальну ціль.
Рухлива гра з м’ячем «швидше біжи – стоп»
|
|
Читання
|
Узагальнення
за розділом.
|
Виконати
завдання
|
|
Я досліджую світ
|
Застосовуємо
знання щодня. Як учинити правильно?
|
Виконайте
тести.
|
|
29.05
|
Читання
|
Підсумковий
урок за рік.
|
Виконати
тести.
|
Математика
|
Підсумковий
урок.
|
Повторити
табличку множення і ділення.
|
|
Укр мова
|
Підсумковий
урок за рік.
|
Виконати
завдання.
|
|
Фізична культура
|
Рухливі ігри.
|
2 клас
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий