27.04
|
Алгебра
|
Лінійні
рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.
|
Опрацювати
§28
Виконати
№ 1127,1129,1138
Переглянути
відео.
|
||
Фізика
|
Лабораторна
робота №11 «Вивчення умови рівноваги важеля»
|
Опрацювати
§ 34
Виконати
вправу №34 (7-9) , оформити в зошит лабораторну роботу та надіслати на
вайбер,
або
e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
Хімія
|
Розрахункові
задачі. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і
об’єму води в розчині.
|
Повторити
§28, виконати задачі і надіслати на вайбер
|
|||
Англійська
мова
|
Визначні
місця Великобританії
|
Вправа
4 ст.168, вправа 6 ст. 169
2.Здійсніть
віртуальну подорож «Welcome to London» за посиланням:
3.Write
a story “My visit to Great Britain”
|
|||
Історія
України
|
Суспільне
і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст.
|
1.Опрацювати
матеріал §24.
2.Записати
та вивчити основні поняття з конспекту уроку
3.Дайте
відповідь «так» чи «ні» до наведених тверджень з історичного диктанту
4.Перегляньте
відео матеріал з теми : Соціальний склад українських земель в XIV - XV ст за
посиланням:
5.Опрацюйте
відео довідку «Князь Костянтин Іванович Острозький» https://www.youtube.com/watch?v=q6WRdS5budU
|
|||
Біологія
|
Еволюція
поведінки тварин, її пристосувальне значення.
|
Опрацювати
§56, вик. диф. завдання, с.242, надіслати на вайбер.
|
|||
28.04
|
Українська
мова
|
Написання
похідних прийменників разом, окремо та через дефіз
|
|||
Географія
|
Географічне
положення Тихого океану.
Острови
в океані.
Рельєф
дна.
Практична
робота
№
12.
|
Опрацювати
пар.59 ст.244-246.
Скласти
опорний конспект.
Пояснити,
чому в Тихому океані знаходиться найбільший "сміттєвий острів"
Почати
виконання практичної роботи № 12 (позначити географічні об"єкти Тихого
океану на контурній карті ).
|
|||
Англійська
мова
|
Визначні
місця України
|
Вправа
3 (а) ст.160
2.Перегляньте
відео матеріал «Experience Ukraine! We are open for Tourism» за посиланням:
3.Прочитайте
текст “What do you know about Kyiv?” та виконайте завдання
4.Здійсніть
віртуальну подорож до Софії Київської
https://cn.81mebtx.com/home/register?code=26967
5.
Виконайте завдання з конспекту пояснення до уроку
|
|||
Укр.
література
|
О.
Гаврош . Повість «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Прочитати
4-12 р. повісті. Виконати тести с.261
|
|||
Заруб.
література
|
Тема.
Діана Вінн Джонс
Поєднання
елементів казки та детективу у творі.
|
Домашня
робота.
Віднайти
у сюжеті твору"Мандрівний..." елементи детективу і фентезі;
виписати із тексту слова, які характеризують Софі- молоду дівчину
і
Софі-
стару пані; скласти асоціативний ланцюжок до образу Хаула.
|
|||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.
Стрибкові вправи. Контрольний навчальний норматив із бігу 60 м.
|
Повторити
Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою
2.Виконати
спеціальні бігові та стрибкові вправи
3.Опрацювати
техніку виконання стрибка у довжину розбігу способом « зігнувши ноги»
|
|||
Образ.
мистецтво
|
Дизайн-проект.
Створення
фірмового стилю школи
Ескізи
герба, логотипу (колективна робота) (графіка)
|
Створити
логотип-презентацію школи
|
|||
Фізика
|
Рухомий
і нерухомий блоки
|
Опрацювати
§35
Виконати
вправу 35(1-5) та надіслати на вайбер або e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
29.04
|
Основи
здоров’я
|
Особливості
поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Причини і
наслідки стигматизації і дискримінації.
|
Намалювати
малюнок «Милосердя я уявляю таким…»
|
||
Геометрія
|
Властивості
прямокутних трикутників
|
Повторити
властивості прямокутних трикутників.
Розв’язати
задачі з пояснення до уроку.
|
|||
Фізика
|
Прості
механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів.
|
Опрацювати
§36
Виконати
вправу 36 (3,5,6 ) та надіслати на вайбер
або
e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
Алгебра
|
Лінійні
рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.
|
Повторити
§28
Виконати
№1131,1136,1141
|
|||
Фізична
культура
|
Футбол.
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.
Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м'ячем. Удари по
м'ячу середньою частиною підйому. Зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи.
Рухлива гра « Мисливці та качки»
|
Повторити
правила техніки безпеки під час гри у футбол.
2.Виконати
комплекс ЗРВ
|
|||
Музич.
мистецтво
|
Електронна
музика та її інструменти
|
Розглянути
особливості електронної музики, навчитися розпізнавати на
слух звучання електронних інструментів, ознайомитися
із творчістю К. Штокхаузен
Прослухати
твори:
К.
Дебюссі, «Місячне світло» в електронній обр. Ісао Томіта;
-
саундтрек до к/ф «Мамай» А. Загайкевич;
-
«Жити, щоб веселіш» муз. А. Олєйнікової вірші Н. Іванової
|
|||
Трудове
навчання
|
Виготовлення
виробу: створення квіток та листків
|
Переглянути
презентацію https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vigotovlenna-stucnih-kvitiv-obemnoi-formi-paperova-kvitka-narcis-121792.html
Виготовити
виріб
|
|||
Англійська
мова
|
Ласкаво
просимо до Лондона
|
Вправа
2 ст.157
2.Writing.
Write the sentences as in the example. Use as… as or not as …as
3.Прочитайте
текст “London Bridge” та «The Tower of London» з конспекту уроку та виконайте
завдання до нього.
4.Перегляньте
відеоматеріал «Визначні пам’ятки Лондона. Говоримо англійською» за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=doJLDu4wsEo
5.
Здійсніть оглядову екскурсію «LONDON»https://www.youtube.com/watch?v=q37x4kFVp7Y
|
|||
30.04
|
Інформатика
|
Реалізація
програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
|
Переглянути
відео за посиланням.
Створити
проект "Кіт у лабіринті" за сценарієм презентації та
відіслати
|
||
Всесвітня
історія
|
Практичне
заняття №5. Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи
прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних
традицій
|
1.Опрацюйте
відео матеріали:
-Культура
Римської імперії (укр.) Давня Греція та Рим
-Культура
Римської республіки
-Архітектура
і будівництво в Давньому Римі
-Наука
в Стародавньому Римі
2.Заповніть
таблицю «Пам’ятки культури народів Центрально-Східної Європи»
3.Виявіть
в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійської,
руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій
|
|||
Укр.
література
|
О.Гаврош.
«Неймовірні пригоди Івана Сили» - повість про пригоди українського силача
|
Прочитати
15-36 р. Виконати тести с. 277-278
|
|||
Біологія
|
Міні
проект (за вибором)
|
Опрацювати
§47-56, виконати міні–проект (за вибором), надіслати на вайбер.
|
|||
Українська
мова
|
Контрольна
робота. Прислівник.
|
||||
Хімія
|
|||||
04.05
|
Алгебра
|
Узагальнення
знань, умінь і навичок.
|
№1148
Виконати В-1ст.243
|
||
Фізика
|
Розв’язування
задач.
|
Повторити
§35,36
Виконати
вправу 35 (6-8) , завдання с. 242 та надіслати на
вайбер
або
e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
Хімія
|
Практична
робота №5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками
розчинених речовин.
|
Опрацювати
§28, виконати роботу, надіслати
на вайбер.
|
|||
Англійська
мова
|
Ласкаво
просимо до Києва
|
Вправа
3 (б) ст.158 перекласти тексти
2.Перегляньте
відео з піснею Оксани Голуб “My Kyiv’s Divine” за посиланням:
3.Прочитати
текст “A Trip around Kyiv”, розкрити дужки, вибрати потрібне слово, записати
його в зошит.
4.Виписати
незнайомі слова в зошит, знайти переклад, вивчити слова напам’ять
|
|||
Історія
України
|
Сільське
господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
|
1.Скласти
план – конспект до § 25 підручника
2.Виконати
завдання до конспекту уроку ( письмово)
3.Запишіть
основні поняття та терміни в зошит
4.Робота
з інтерактивною вправою на освітній платформі « Learning.apps» https://learningapps.org/createApp.php
5.Перегляньте
відео матеріал з теми «Економічний розвиток українських земель в XIV - XV
ст.» за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
|
|||
Біологія
|
Поняття
про популяцію, екосистему та чинники середовища.
|
Опрацювати
§57-58, виконати міні-проект «Як тварини пристосовані до життя в різних
умовах?», надіслати на вайбер.
|
|||
Географія
|
Клімат
і води. Органічний світ і природні ресурси.
Охорона
природи океану.
|
Опрацювати
пар.59 ст.246-249.
Скласти
опорний конспект.
Підготувати
повідомлення про тварин, які зустрічаються лише в Тихому океані.
|
|||
05.05
|
Українська
мова
|
Прийменник
як службова частина мови
|
|||
Географія
|
Географічне
положення Атлантичного океану.
Рельєф дна.
Пояснення
до уроку
Клімат
і води.
Органічний
світ.
|
Опрацювати
пар.60.
Скласти
опорний конспект.
Позначити
географічні об"єкти Атлантичного океану на контурній карті .
|
|||
Англійська
мова
|
Улюблені
місця рідного міста
|
Перегляньте
відео матеріал «Україна приваблива» за посиланням:
2.
Опрацюйте відеоролик «Гайворонщина туристична»
3.
Напишіть міні – твір « Улюблене місце відпочинку моєї родини»
|
|||
Укр.
література
|
Іван
Сила – утілення непереможного духу українського народу
|
Написати
твір (6-7 речень) про Івана Силу
|
|||
Заруб.
література
|
Тема
уроку. Діана Вінн Джонс" Мандрівний замок
Хаула".
Образ Софі,
світ її мрій, бажань, жахів.
|
Домашнє
завдання.
Порівняти
образи Софі з "Мандрівного замку Хаула",
Полліанни
з однойменної повісті Е. Портер та
Аліси
з казки Л. Керролла "Аліса в Країні Див", визначте, що їх
споріднює і що різнить.
|
|||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухлива
гра « Ривок за м'ячем».Удари по м'ячу ногою на точність. Зупинки м'яча
підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном і грудьми у русі. Відбирання
м'яча атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ.
|
.Відпрацювати
техніку зупинки м'яча підошвою,
внутрішньою стороною стопи, стегном і грудьми у русі.
2.Виконайте
стрибки з імітуванням удару ногою.
|
|||
Образ.
мистецтво
|
Дизайн-проект.
Створення
фірмового стилю школи (продовження)
Макети
предметів (зошит, щоденник, одяг, чашка, чохол для телефону тощо) з
оздобленням елементами фірмового стилю (колір, шрифт, логотип).
|
Завершити
створення стилю школи
|
|||
06.05
|
Основи
здоров’я
|
Законодавство
України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.
|
Записати
конспект
|
||
Геометрія
|
Розв’язування
задач
|
Повторити
властивості прямокутних трикутників.
Розв’язати
задачі за готовим малюнком.
|
|||
Фізика
|
Лабораторна
робота №12
«Визначення
ККД простого механізму»
|
Оформити
в зошит лабораторну роботу та надіслати на вайбер
або
e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
Алгебра
|
Контрольна
робота
|
Виконати
В-2 ст.243
|
|||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у
парах. Прискорення та ривки з м'ячем
Удари по м'ячу ногою на точність. Зупинки м'яча підошвою, внутрішньою
стороною стопи, стегном і грудьми у русі. Відбирання м'яча.Уміння протидіяти
передачі, веденню та удару по воротах.
|
Опрацювати
техніку виконання ударів по м'ячу ногою на точність
2.Виконайте
вправи на зупинку м'яча різними
способами.
|
|||
Музич.
мистецтво
|
Ознайомити
учнів з особливостями танцювальних жанрів хіп-хопу, репу та танцювальною
музикою нового часу
|
Проглянути
в Інтернеті відео сюжети танцювальних жанрів хіп-хопу, репу та танцювальної
музики нового часу
|
|||
07.05
|
Геометрія
|
Коло.
Круг.
|
Розв’язати
тестові завдання з пояснення до уроку.
|
||
Всесвітня
історія
|
Урок
узагальнення та контролю навчальних досягнень учнів із розділу «Країни
Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.»
|
1.Опрацюйте
відео матеріал «Країни Центральної та Східної Європи (частина І)» за
посиланням:
2.Виконайте
завдання на освітній онлайн платформі « На Урок» за темою «Центальна та
Східна Європа»
|
|||
Укр.
література
|
Морально-етичні
проблеми повісті О.Гавроша.
|
Дати
письмову відповідь на запитання 10 с.278
|
|||
Біологія
|
Ланцюги
живлення і потік енергії.
|
Опрацювати
§60, виконати диф. завдання, с.261, надіслати на вайбер.
|
|||
Українська
мова
|
Похідні
та непохідні прийменники
|
||||
Хімія
|
Взаємодія
води з оксидами. Поняття про основи й кислоти. Поняття про індикатори.
|
Опрацювати
§29, виконати диф. завдання, с.200-201 надіслати на вайбер.
|
|||
08.05
|
Заруб.
література
|
Тема
уроку. Марина Аромштам "Коли
відпочивають янголи".
Моральні
проблеми у творі.
|
Домашнє
завдання. Скласти таблицю - характеристику
Марсем
(риса вдачі і ситуація), наприклад: доброта - погодилася взяти в переповнений
клас Аліну; терпеливість - терпляче
сприймає вибрики
Кравчика, адже розуміє складність його життєвої
ситуації.
Написати
твір – мініатюру "Мої роздуми над повістю"
Коли
відпочивають янголи "М. Аромштам".
|
||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухлива
гра « Ривок за м'ячем».Удари по м'ячу ногою на точність. Зупинки м'яча
підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном і грудьми у русі. Відбирання
м'яча атакуючи суперника в умовах виконання ігрових вправ.
|
Опрацювати
техніку зупинки м'яча підошвою,
внутрішньою стороною стопи, стегном і грудьми у русі.
|
|||
Трудове
навчання
|
Компонування
квітів у виріб
|
Завершити
виготовлення виробу
|
|||
Інформатика
|
Реалізація
програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
|
Створити
проект "Космічна подорож" за сценарієм презентації
|
|||
Географія
|
Індійський
океан.
|
Опрацювати
пар.61.
Скласти
опорний конспект.
Порівняйте
кліматичні особливості Атлантичного та Індійського океанів.
Позначити
географічні об"єкти Індійського океану на контурній карті .
|
|||
Музичне
мистецтво
|
Жанри
і напрями електронної музики
|
Прослухайте
музику в даному стилі за власним бажанням
Ознайомити з особливостями напрямів електронної музики
та жанрів електронної музики
|
|||
Англійська
мова
|
Подорож
до Великобританії
|
Вправа
1 ст. 162
2.Write
a story “My visit to Great Britain”.
3.Опрацювавши
відео пояснення:
England
Scotland's
Heritagehttps://www.youtube.com/watch?v=Fl5PIE-TlrM
7
Facts about Waleshttps://www.youtube.com/watch?v=CkbxUfy4sNo
Amazing
Places in Northern Ireland
4.Виконайте
роботу з таблицею «Fact file of the UK»
|
|||
12.05
|
Українська
мова
|
Сполучник
як службова частина мови
|
П.44,
с.151, вправа 457
|
||
Географія
|
Північний
Льодовитий океан.
|
Опрацювати
пар.62.
Скласти
опорний конспект.
Що
таке
фіорди
,знайдіть і позначте на карті декілька з них. Позначити географічні
об"єкти Північного Льодовитого океану на контурній
карті
.
|
|||
Англійська
мова
|
Подорож
до України
|
Вправа
5 ст.161
2.Опрацюйте
відео матеріал «Big Cities» за посиланням:
3.Вивчіть
слова пісні Zlata Ognevich - Pray For Ukraine
4.
Виконайте завдання з конспекту уроку
5.Опрацюйте
презентацію
|
|||
Укр.
література
|
УМР.
Продовження повісті О.Гавроша
Пояснення
до уроку
|
Написати
про нові пригоди Івана Сили
|
|||
Заруб.
література
|
Тема
уроку. Контрольна робота( тести, відповіді на запитання).
Сучасна
література.
|
||||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у
парах. Прискорення та ривки з м'ячем.
Удари по м'ячу ногою на точність. Зупинки м'яча підошвою, внутрішньою
стороною стопи, стегном і грудьми у русі. Ведення м'яча. Уміння протидіяти
передачі, веденню та удару по воротах.
|
Виконати
спеціальні бігові та стрибкові вправи відповідно до інструкції попередньо
опрацювавши техніку безпеки щодо виконання бігових та стрибкових вправ
2.Ознайомитися
з діджитал-фізкультурою для школярів за участі зірок спорту за посиланням:
|
|||
Образ.
мистецтво
|
Дизайн-проект.
Створення
фірмового стилю школи. Захист проектів
Презентація
проектів (групова робота)
|
Підготуватися
до захисту проектів
|
|||
13.05
|
Основи
здоров’я
|
Туберкульоз:
умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання. Заходи профілактики на державному і
особистому рівнях
|
Створити
колаж з метою профілактики туберкульозу і захисту від цього захворювання.
|
||
Геометрія
|
Розв’язування
задач
|
Розв’язати
задачі та надіслати розв’язок на вайбер.
|
|||
Фізика
|
Навчальний
проект
|
Опрацювати
с.247,248
Підготувати
реферат або письмове повідомлення , обравши тему на с.246 та надіслати на
вайбер або e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
Алгебра
|
Корекція
знань, умінь і навичок. Перетворення виразів.
|
Повторити
загальні відомості про вирази. Виконати №1170
|
|||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у
парах. Прискорення та ривки з м'ячем.
Удари головою по м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба.Зупинки м'яча
підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном і грудьми у русі.
|
Опрацювати
техніку виконання ударів головою по
м'ячу зменшеної ваги середньою частиною лоба
2.Виконати
комплекс ЗРВ
|
|||
Музич.
мистецтво
|
Підсумковий
урок
|
Повторіть
та проспівайте вивчені протягом семестру пісні
|
|||
14.05
|
Геометрія
|
Основні
задачі на побудову та їх розв’язання
|
Розв’язати
задачі та надіслати розв’язок на вайбер.
|
||
Всесвітня
історія
|
Індія
у Середні віки.
|
1.Складіть
таблицю «Шедеври індійської середньовічної культури.»
2.
Опрацюйте відео матеріали за темами : «Країни Центральної та Східної Європи
(частинаІ)»https://www.youtube.com/watch?v=9EsNiFVVYb0
та«Середньовічна Індія.»
3.
Дайте відповіді на запитання з конспекту
|
|||
Укр.
література
|
УПЧ.
А. Дімаров. Повість «Блакитна дитина»
|
Прочитати
повість
|
|||
Біологія
|
|||||
Українська
мова
|
Види
сполучників
|
П.44,
с.151, вправа 456
|
|||
Хімія
|
|||||
Українська
мова
|
Види
сполучників
|
П.44,
с.151, вправа 457
|
|||
Фізика
|
Розв’язування
задач.
|
Виконати
завдання с. 243 та надіслати на вайбер або e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
15.05
|
Заруб.
література
|
Позакласне
читання.Корнелія
Функе.
"Чорнильне серце".
Тема
" оживлення" книги у творі.
|
Прочитати
твір"Чорнильне серце" К.Функе; випишіть три найбільш вражаючих, на
ваш погляд, цитати; намалюйте одного із героїв твору та напишіть, чого він
вас навчив.
|
||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ у парах.Діставання підвішеного мяча
головою. Удари головою по м'ячу
зменшеної ваги середньою частиною лоба. Уміння протидіяти передачі, веденню
та удару по воротах.
|
Вдосконалити
уміння протидіяти передачі, веденню та удару по воротах
2.Ознайомтеся
з відомими українськими й зарубіжними футбольними клубами
|
|||
Трудове
навчання
|
Остаточна
обробка виробу. Захист проекту
|
Завершити
обробку виробу
|
|||
Інформатика
|
Реалізація
програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
|
Виконати
тестування за посиланням.
Створити
проект "Ранок-день-вечір-ніч" за сценарієм презентації
|
|||
Географія
|
Природні
багатства материків та океанів, їх основні види.
|
Опрацювати
пар.63.
Скласти
опорний конспект.
Назвіть
основні центри походження культурних рослин. Нанесіть на контурну карту
центри походження культурних рослин (ст..270 мал.176 ).
|
|||
Англійська
мова
|
Подорож
до США
|
||||
18.05
|
Алгебра
|
Перетворення
виразів.
Пояснення
до уроку
|
Повторити
загальні відомості про вирази. Виконати №1172
|
||
Фізика
|
Контрольна
робота
|
Повторити
§30-36
Виконати
контрольну роботу надіслати на вайбер або e-mail: golybnelly@gmail.com
|
|||
Хімія
|
|||||
Англійська
мова
|
«Актори
приїхали в місто»
|
Вправа
2 ст. 180 – 181, 3 ст. 181, 4 ст. 182
2.Перегляньте
відео пояснення до уроку за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=70HVZRdrQ4Q
|
|||
Історія
України
|
Пам’ятки
середньовічної культури XІV–XV ст.
|
1.Опрацювати
§ 26 ст.237 ( виписати основні тези)
2.Виконати
завдання ст.244 ( 1-6 письмово)
3.Заповнити
таблицю «Культура України XIV-XVI ст.»
4.Перегляньте
фільм з серії "Невідома Україна - Лікарська справа в Україні"
Юрій Дрогобич - український вчений і гуманіст епохи Відродження
5.Скласти
історичний портрет Юрія Дрогобича
6.Підготуватися
до уроку контролю та корекції навчальних досягнень учнів з теми: «Руські
удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство».
7.Опрацюйте
відеоурок з історії України на тему: «Культура України XIV-XVI ст» за
посиланням:
|
|||
Біологія
|
|||||
19.05
|
Українська
мова
|
Використання
сполучників у реченнях
|
П.45,
вправа 461
|
||
Географія
|
Забруднення
навколишнього середовища.
|
Опрацювати
пар.64.
Скласти
опорний конспект.
Виконати
дослідження ст..277(заповнити табличку). Повторити
пар.59-64.
|
|||
Англійська
мова
|
Урок
узагальнення та систематизації навчальних досягнень учнів з теми Україна.
Велика
Британія
|
Виконайте
завдання контрольної роботи
2.Опрацюйте
тестові завдання на освітньому порталі « На Урок» «Places of Interest. Kyiv» https://naurok.com.ua/test/places-of-interest-kyiv-7-klas-karpyuk-313267.html
та
«Ласкаво
просимо до Великої Британії. Лондон.»
3.Перегляньте
відео презентацію до уроку “Presentation "Ukraine" in English.» за
посиланням:
|
|||
Укр.
література
|
А.
Малишко. Життєпис. Вірш «Пісня про рушник»
|
Вивчити
напам´ять
|
|||
Заруб.
література
|
Корнелія Функе "Чорнильне серце". Образ
Меггі- дівчинки, яка любить читати; її пригоди й духовне випробування.
|
Домашнє
завдання.
Написати
есе "Які цінності дарують книжки?"
|
|||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Жонглювання м'ячем ногою, стегном і головою.
Удари по м'ячу ногою на точність. Фінт « відходом» в умовах ігрових
вправ.
|
Виконувати
вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.
2.Ознайомтеся
з основними поняттями арбітражу
|
|||
Образ.
мистецтво
|
Узагальнюючий
урок.
Гра-вікторина
«Мистецтво дизайну»
Тематичне
оцінювання
|
Виконати
тести, розгадати кросворд
|
|||
20.05
|
Основи
здоров’я
|
Узагальнення
з теми «Соціальна складова здоров’я»
|
Виконати
контрольну роботу
|
||
Геометрія
|
Підсумкова
контрольна робота.
|
Виконану
контрольну роботу надіслати на вайбер.
|
|||
Фізика
|
Повторення
розділу 1,2
|
Повторити
§1-4
Виконати
завдання за посиланням
|
|||
Алгебра
|
Функції.
Розв’язування рівнянь і задач
|
Повторити
властивості функцій. Виконати№1207,1208
|
|||
Фізична
культура
|
Профілактика
травматизму під час занять футболом.Рухлива гра « Ривок за м'ячем».Удари по
м'ячу ногою на дальність. Відбирання м'яча атакуючи суперника в умовах
ігрових вправ.
|
Повторити
правила гри « Ривок за м'ячем».
2.Ознайомитися
з порадами щодо вибору позиції на
страхування під час організації протидії атаковим діям
|
|||
Музич.
мистецтво
|
Підсумковий
урок
|
Повторіть
та проспівайте вивчені протягом семестру пісні
|
|||
21.05
|
Геометрія
|
Розв’язування
задач
|
Пройти
тестування за посиланням.
|
||
Всесвітня
історія
|
Утворення
Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ
|
1.Опрацювати
відео матеріал «Культура Османської імперії» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM
2.Переглянути
відео до параграфа підручника на тему «Утворення Османської імперії.
Правління Мехмеда ІІ»
3.Визначте
етапи створення держави турків-османів. Відповідь подайте у вигляді
хронологічної таблиці.
4.Виконайте
роботу з історичним документом
«ТУРЕЦЬКИЙ
ІСТОРИК XVI СТ. СААД-АД-ДІН ПРО ПАДІННЯ КОНСТАНТИНОПОЛЯ»
5.Вивчіть
основні поняття теми
6.
Опрацюйте § 27 підручника
|
|||
Укр.
література
|
А.
Малишко. Вірш «Чому, сказати, й сам не знаю»
|
Скласти
літературний паспорт твору
|
|||
Біологія
|
|||||
Українська
мова
|
Частка.
Формотворчі та словотворчі частки
|
П.47,
с.157, вправа 471
|
|||
Хімія
|
|||||
Англійська
мова
|
Розвиток
навичок аудіювання. .
Контроль
аудіювання
|
Виконайте
контрольне аудіювання за посиланням:
2.Робота
на сайті «Learn English» за посиланням: https://www.learnenglish.de/
3.Прослухайте
аудіо розповідь «My House» за посиланням:
|
|||
22.05
|
Заруб.
література
|
Узагальнення
і систематизація навчального матеріалу(Балади і билини.
Історичне
минуле в літературі).
|
Який
твір найбільше сподобався?
Складіть
сенкан до образу улюбленого героя.
|
||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Естафета
з м'ячем. Удари по м'ячу ногою на дальність. Фінт « ударом» в умовах ігрових вправ. Укидання м'яча з різних вихідних положень.
|
Ознайомтеся
з оманливими діями ( фінтами) в умовах гри.
|
|||
Трудове
навчання
|
Малярні
роботи. Технологія виконання малярних робіт
|
Виготовлення
ескізу «Кімната моєї мрії»
|
|||
Інформатика
|
Презентація
та оцінювання проектів
|
Повторити
вивчений матеріал
|
|||
Географія
|
Узагальнення
знань з тем: "Океани",
"
Вплив людини на природу материків та океанів ".
Пояснення
до уроку
|
Виконати
тестові завдання ст..266,
278.
|
|||
Англійська
мова
|
Розвиток
навичок говоріння .
Контроль
говоріння
|
Виконайте
завдання з конспекту уроку
2.Перегляньте
відео пояснення «Past Simple Form - Regular verbs» за посиланням:
3.Робота
в мобільному додатку «Duolingo» за темами « Присвійні та особові
займенники» https://ru.duolingo.com/
|
|||
25.05
|
Алгебра
|
Контрольна
робота (річна)
|
Повторити
формули скороченого множення
|
||
Фізика
|
Повторення
розділу 3,4
|
Повторити
§22-26
Виконати
завдання за посиланням
|
|||
Хімія
|
|||||
Англійська
мова
|
Розвиток
навичок читання .
Контроль
читання
|
Виконайте
завдання з конспекту уроку
2.
Прочитайте казку «The Boy Who Cried Wolf» за посиланням:
3.Виконайте
завдання на освітній платформі « Мій Клас» з теми: Grammar. Forms of past
tenses
|
|||
Історія
України
|
Урок
узагальнення та контролю навчальних досягнень учнів з розділу «Руські удільні
князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство»
|
1.Виконайте
завдання контрольної роботи
2.Робота
з інтернет ресурсом, присвячений багатьом подіям і постатям історії України
ХVI – XX століть «Пишемо історію» https://www.youtube.com/playlist…
3.Опрацювати
узагальнюючий матеріал на платформі « Мій клас» https://miyklas.com.ua
4.Виконати
онлайн тест «РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ
ХАНСТВО» за посиланням:
|
|||
Біологія
|
|||||
26.05
|
Українська
мова
|
Написання
часток
|
П.
48, вправа 480
|
||
Географія
|
Повторення
навчального матеріалу.
Пояснення
до уроку
|
||||
Англійська
мова
|
Розвиток
навичок письма. .
Контроль
письма
|
Виконайте
граматичні вправи «Present Simple and Present Continuous Tenses» на сайті
«Easy – English. com.ua” за посиланням: http://easy-english.com.ua/vpravy-na-present-continuous/
2.
Опрацюйте завдання «Writing» https://naurok.com.ua/test/writing-7th-306754.html
3.Write
about your entertaining habits.
4.Write
a letter to your pen friend about you and your friends
|
|||
Укр.
література
|
Контрольна
робота за розділом «Ми - українці»
|
||||
Заруб.
література
|
|||||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Естафета
з м'ячем. Удари по м'ячу ногою на точність. Елементи гри воротаря: розіграш
удару від своїх воріт, уведення м'яча в гру партнерові, який відкривається.
Контрольний норматив із ведення м'яча на швидкість.
|
Повторіть
елементи гри воротаря.
2.Відпрацюйте
техніку відбивання м'яча, атакуючи суперника
|
|||
Образ.
мистецтво
|
Урок-екскурсія
Пояснення
до уроку
|
||||
27.05
|
Основи
здоров’я
|
Повторення
теми «Фізична складова здоров’я»
Пояснення
до уроку
|
Повторити
вивчений матеріал за підручником
|
||
Геометрія
|
Підсумковий
урок за ІІ семестр
Пояснення
до уроку
|
Повторити
відомості про кути.
|
|||
Фізика
|
Підсумковий
урок
|
Виконати
завдання за посиланням
|
|||
Алгебра
|
Підсумковий
урок
|
Повторити
загальні відомості про рівняння
|
|||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.
Прискорення та ривки з м'ячем. Відбирання м'яча атакуючи суперника в умовах
ігрових вправ. Контрольний норматив із ударів по м'ячу ногою на точність у
ворота з відстані 11 м.
|
Опрацювати
техніку «прискорення» 2.Виконати
бігові та стрибкові вправи
|
|||
Музич.
мистецтво
|
Урок-концерт
|
Повторіть
та проспівайте вивчені протягом семестру пісні
|
|||
Англійська
мова
|
Урок
узагальнення та систематизації вивченого матеріалу за рік
|
Виконати
завдання з конспекту уроку
2.Опрацюйте
завдання на освітній платформі « Мій Клас» з теми: «Indefinite article
(a/an)»https://miyklas.com.ua/p/english-language/grammar/articles-definite-the-indefinite-a-an-no-article-17127/re-4c24819f-3ae8-458f-8e15-2acada556a2a
3.Перегляньте
відео пояснення навчального матеріалу з англійської мови на освітній
пласформі «EdEra» з тем:
-Зворотні
займенники | Reflexive Pronouns: myself, yourself, himself, herself
-Минулий
простий та теперішній доконаний час | Past Simple vs Present Perfect
|
|||
28.05
|
Геометрія
|
Підсумковий
урок за рік.
|
Повторити
ознаки рівності трикутників
|
||
Всесвітня
історія
|
Узагальнення
до курсу: «Середні віки в історії людства».
|
1.Здійснити
віртуальну подорож в Середньовіччя за посиланням:
2.Опрацювати
відео матеріал «Медицина в Середньовіччі: міфи та реалії» за посиланням:
3.
Дайте відповідь на запитання.
1.
Який час охоплюють Середні віки?
2.
Якими досягненнями середньовічної техніки і культури людство користується в
наші дні?
3.
Визначте основні відмінності між Заходом і Сходом.
|
|||
Укр.
література
|
|||||
Біологія
|
|||||
Українська
мова
|
Вигук
як особлива частина мови. Розділові знаки при вигуках
|
Скласти
й записати твір-мініатюру на тему «Птахи — співучі символи України»,
використовуючи вигуки і звуконаслідувальні слова.
|
|||
Українська
мова
|
Контрольна
робота. Службові частини мови.
|
Повторити
правила.
|
|||
Хімія
|
|||||
29.05
|
Заруб.
література
|
||||
Фізична
культура
|
Різновиди
ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Жонглювання.Удари по м'ячу ногою на точність.
|
Ознайомитися
з порадами щодо вибору позиції на
страхування під час організації протидії атаковим діям
2.Виконати
комплекс ЗРВ
|
|||
Трудове
навчання
|
Маркування
споживчих товарів. Читання маркування товарів.
|
Заповнити
таблиці
|
|||
Інформатика
|
Повторення
та систематизація навчального матеріалу за рік
|
Повторити
вивчений матеріал
|
|||
Географія
|
Сторінками
атласу та контурної карти.
Пояснення
до уроку
|
||||
Англійська
мова
|
Підсумковий
урок
|
Виконати
завдання з конспекту уроку
2.Опрацюйте
відео уроки :
-Розваги
у вільний від навчання час
-Кіно
3.Write
10 sentences about you using free time activities and adverbs of frequency.
|
7 клас
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий