27.04
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Гуси-лебеді», «Квач»
|
|
Математика
|
Ділення
багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв’язування задач
|
Виконати
№1026 №1027 ст. 161
|
|
Українська мова
|
Роль
однорідних членів речення, виражених прислівниками
|
Опрацювати
ст. 170-172. Виконати вправу 336. Добрати до казки заголовок. Знайти у тексті
однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Виписати за
зразком прислівники разом із дієсловами, які вони пояснюють. Виконати вправу
338. Добрати до вірша заголовок. Виписати речення з однорідними членами,
вираженими прислівниками. Побудувати звукові моделі прислівників пильно,
слухняно
|
|
Англійська мова
|
Мої враження від подорожі
|
Опрацювати
матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0
3.
Прочитайте текст «KYIV» та дайте відповідь на запитання
4.Перегляньте
відеоролик від проєкту Ukraїner "Explore Ukraine за посиланням:
|
|
Літературне читання
|
Урок
позакласного читання.
Літо, літо – радості пора! |
||
28.04
|
Українська мова
|
Роль
прислівників у художніх і науково-популярних текстах
|
Опрацювати
ст. 172-173. Виконати вправу 339. Розповісти, що ти знаєш про сезонні зміни в
природі. Доповнити речення, використовуючи прислівники з довідки. Виконати
вправу 340. Скласти і записати опис (художній і науковий) ранньо-квітучої
рослини. Уживати прислівники: холодно, вогко, дружно, уранці, опівдні,
напровесні, згори, знизу, густо, м’яко, позаду.
Виконати вправу 341. Скласти і записати розповідь про те, як треба поводитися в гостях. Назвати прислівники, які «допомогли» скласти розповідь. Підкреслити вжиті в розповіді прислівники |
Математика
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.
Розв'язування задач
|
Опрацювати
ст. 161. Розглянути №1030 про
ділення, коли частка містить нуль.
Виконати №1034, №1035 |
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Команда швидконогих»
|
||
Літературне читання
|
Всеволод
Нестайко «Шура і Шурко»
|
Опрацювати
біографію Всеволода Нестайка на ст. 160. Прочитати оповідання ст. 161-166.
Виразно переказувати оповідання. Дати відповіді на запитання ст. 166. Поміркувати,
як би ви продовжили оповідання
|
|
Інформатика
|
Зберігання
інформації. Кодування інформації
|
Виконати
завдання за посиланням (https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5-informacia/30-pristroie-vvedenna-ta-vivedenna-informaciie
Переглянути
відео на тему «Пристрої для роботи з інформацією» https://www.youtube.com/watch?v=5oXk-YITRmE
|
|
29.04
|
Літературне читання
|
Всеволод
Нестайко «Шура і Шурко»
|
Опрацювати
біографію Всеволода Нестайка на ст. 160. Прочитати оповідання ст. 161-166.
Виразно переказувати оповідання. Дати відповіді на запитання ст. 166. Поміркувати,
як би ви продовжили оповідання
|
Математика
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць
|
Опрацювати
ст. 162. Розглянути №1038, перевірити обчислення, і прочитати його.
Виконати №1041, №1042 |
|
Українська мова
|
Правопис
найуживаніших прислівників
|
Опрацювати
ст. 173-174. Виконати вправу 342. Відгадати загадку, назвати прислівники, які
використані в тексті загадки. Скласти з
усіма чотирма прислівниками речення, щоб утворився текст, записати
складений текст. Виконати вправу 345. Замінити вислови одним словом –
прислівником, можна використовувати слова з довідки. Записати прислівники,
пояснити їхній зміст. Скласти і записати речення з прислівниками поволі,
вперше, надворі.
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Білі ведмеді», «Горішки»
|
||
Образотворче мистецтво
|
Різноманітність
форм
металевих
виробів.
Ковальське
та ливарське
мистецтво.
Розвиток навичок
створювати
ажурні
витинанки.
Виконання
композиції
«Металеве
мереживо.
Чудо - дзвіночки»
|
Прочитати
конспект
|
|
30.04
|
Природознавство
|
Діяльність
людей у зоні степу. Охорона степу
|
Пригадати,
що ми знаємо про працю людей у степу? Опрацювати ст.. 188-191. Дізнатися
більше про заповідники: Асканія-Нова, Чорноморський, Дунайський заповідники.
Розказати про рослинний й тваринний світ заповідника Асканія-Нова.
|
Я у світі
|
Великі
відкриття і винаходи українців. Видатні українські діячі культури
|
Опрацювати
§29 і §30. Поміркувати кого називають винахідником.
Пригадати, яких ви знаєте видатних митців у різних напрямках мистецтва. Підготувати проект про одного з видатних українців минулого чи сучасності. Презентувати свою роботу. |
|
Англійська мова
|
Тепер
ти можеш…
Узагальнення знань учнів з теми «On the move»
|
1.Learn vehicles
and transportation English (Bus, Plane, Train, Car, Truck) with our Fun Kids
Song Відео
2.Опрацюйте відео пояснення
з теми «Public Places in my Town: Vocabulary words» за посиланням:
3.
Виконайте завдання відповідно конспекту уроку
|
|
Музичне мистецтво
|
Музична культура Балтійських країн
|
Прослухати Литовську народну
пісню Добрий мірошник», Естонський народний танець «Тульяк»
Проспівати під плюс Французьку народну пісню «Пастушок
|
|
Трудове навчання
|
Ознайомлення
з технікою
пап’є-маше.
Матеріали, ,
інструменти
та
пристосування
для
виготовлення
виробу
технікою
пап’є-маше.
Послідовність
виготовлення
виробів
технікою пап’є-маше.
Виготовлення
декоративної
тарілочки.
|
Переглянути
презентацію.
|
|
04.05
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Горішки», «Повінь»
|
|
Математика
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач
|
Опрацювати
ст. 163. Розглянути № 1044, розглянути обчислення. Виконати №1049, №1050
|
|
Українська мова
|
Систематизація
та узагальнення вивченого про прислівник
|
Опрацювати
ст. 175-176. Виконати вправу 346. Виписати з
тексту словосполучення дієслово + прислівник. Виконати вправу 348.
Накреслити у зошиті таблицю, і заповнити її. Виконати вправу 350. Скласти і
записати казку про прислівник і його роль у мовленні. Підкреслити
прислівники, ужиті в тексті. Розібрати чотири прислівники за будовою.
|
|
Англійська мова
|
Розвиток граматичних навичок
Past Simple
Present Perfect
Simple
|
1.Виконайте тестові завдання
2.Перегляньте
відео урок «Past Simple vs Present Perfect»
за посиланням:
3.Повторіть
граматичний матеріал з тем:
«Present
Perfect Теперішній доконаний час»
https://grammarway.com/ua/present-perfect та «Past Simple
Простий (неозначений) минулий час» https://grammarway.com/ua/past-simple
4.Опрацюйте
відео пояснення до уроку з теми «Минулий простий та теперішній доконаний час»
за посиланням:
|
|
Літературне читання
|
Марія
Чумарна «Казка про друга». Переказування казки
|
Опрацювати
біографію Марії Чумарної. Прочитати казку на ст. 166-170. Дати відповіді на
запитання на ст.. 170. Довести свою думку, хто був справжнім другом хлопчика.
|
|
05.05
|
Українська мова
|
Повторення
вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок
|
Опрацювати
ст. 177-178. Виконати вправу 351. Прочитати і списати текст. Підкреслити
п’ять іменників. Надписати скорочено їхні рід, число і відмінок. Виконати
вправу 353. Знайти вдома або в бібліотеці книжку про Другу світову війну.
Виписати з неї невеликий абзац тексту,який тебе особливо вразив. Підкреслити
у виписаному абзаці іменники разом із залежними прикметниками.
|
Математика
|
Ділення
іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього
арифметичного. Задачі на дроби
|
Опрацювати
ст. 163-165. В №1051 перевірити розв’язання задачі. Звернути увагу на те, як
ділити іменовані числа. Виконати №1057, №1058.
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «У
річку, гоп!», «Повінь»
|
||
Інформатика
|
Історія
виникнення пристроїв для роботи з інформацією
|
Переглянути
відео на тему: «Історія створення комп’ютера» https://www.youtube.com/watch?v=D0437HgertI
|
|
Літературне читання
|
Марія
Чумарна «Казка про друга». Переказування казки
|
Опрацювати
біографію Марії Чумарної. Прочитати казку на ст. 166-170. Дати відповіді на
запитання на ст.. 170. Довести свою думку, хто був справжнім другом хлопчика.
|
|
06.05
|
Літературне читання
|
Контрольна
робота: навичка читання волос
|
|
Математика
|
Сумісні
дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння
|
Опрацювати
ст. 165-166. Виконати №1065, №1066
|
|
Українська мова
|
Повторення
вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко - буквений аналіз
слів
|
Опрацювати
ст. 178-180 Виконати вправу 354. Списати текст, у першому абзаці підкреслити
слова з буквами я, ю,є, пояснити їхнє звукове значення. Зробити звуко-буквений
аналіз виділених слів. Виконати вправу 358. Пригадати послідовність розбору
слів за будовою. Розібрати за будовою слова. Скласти коротку розповідь із
поданими словами.
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Переправа через річку», «Квач»
|
||
Образотворче мистецтво
|
Поняття
про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми
групування предметів різних за розміром та кольором. Створення дизайну
вітрини магазину.
|
Опрацювати
матеріал
|
|
07.05
|
Природознавство
|
Гори.
Карпатські гори
|
Опрацювати
ст. 192-194. Пригадати: що таке гори? Яка найвища вершина Карпат? Переглянути
презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaci-gori-karpati-28025.html |
Я у світі
|
Навчальний
проект: «Українці, яких знає світ»
|
Переглянути
презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-slavetni-ukra-nci-27929.html
|
|
Англійська мова
|
Узагальнюючий урок з теми «Подорож»
|
1.Виконайте
завдання контрольної роботи
2.
Опрацюйте відео урок на тему"Travelling"за посиланнями:
3.Перегляньте
Мультик про транспорт.
|
|
Основи здоров’я
|
Звички
і здоров’я. формування звичок. Практична робота: Як формувати корисну звичку.
|
Опрацювати
матеріал
|
|
Музичне мистецтво
|
Музична культура Азії. Туркменістан. Узбекистан. Познайомити учнів із історією, культурою та побутом народів Азії, Туркменістану, Узбекистану |
Переглянути відео Народних туркменських мотивів
К.Мяскова «Туркменський танець», узбецьку народну пісню-танець «Маврити»
|
|
08.05
|
Природознавство
|
Кримські
гори
|
Опрацювати
ст. 201-202. Розглянути карту природних зон України. З якою природною зоною
межують Кримські гори? Переглянути презентацію:
https://gdz4you.com/prezentaciyi/geografiya/krymski-gory-21629/ |
Математика
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на
зведення до одиниці. Складання і розв’язування нерівностей. Самостійна робота
|
Опрацювати
ст. 166. Виконати №1074, №1075
|
|
Літературне читання
|
Всеволод
Нестайко «Із сміхом треба бути обережним…» Галина Малик «Мавпині іменини»
|
Прочитати
гумористичні твори «Із сміхом треба бути обережним…» та «Мавпині іменини».
Пригадати, якими словами потрібно дякувати за подарунок.
|
|
Трудове навчання
|
Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є – маше.
Виготовлення декоративної тарілочки.
|
Опрацювати
матеріал
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі
естафети
|
||
12.05
|
Українська мова
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення.
Складання текстів-інструкцій |
|
Математика
|
Сумісні
дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач
|
Опрацювати
ст. 166-167. Виконати №1083, №1084
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі
естафети
|
||
Інформатика
|
Індивідуальні
та групові проекти
|
Робота
над проектом.
Переглянути
відео на тему: «Виконання індивідуальних навчальних проектів» https://www.youtube.com/watch?v=Egf27bdr4ck
|
|
Літературне читання
|
Грицько
Бойко «Консультант». Микола Сингаївський «Сміх для всіх»
|
Пригадати,
відомі вірші Грицька Бойка. Прочитати гумористичний вірш «Консультант».
Поміркувати, як можна продовжити вірша.
Прочитати вірш Миколи Сингаївського «Сміх для всіх» на ст.. 173 |
|
Англійська мова
|
Розвиток
навичок читання по темі: «Лондон – столиця Великобританії»
Контроль сформованості навичок читання
|
1.Перегляньте
відео урок « Лондон – столиця Великобританії» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=broMpK6PDQo та виконайте
завдання з конспекту уроку
2.Прочитайте
текст «LONDON»
|
|
13.05
|
Літературне читання
|
Ознайомлення
з творчістю Івана Малкович. І. Малкович «Молитва до ангела», «Понад Дніпро
гуде метро»
|
Ознайомитися
із творчістю та біографією Івана Малковича. Прочитати «Молитва до ангела» та
«Понад Дніпро гуде метро»
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-ivana-malkovicha-95185.html |
Математика
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа (ознайомлення). Задачі на
зустрічний рух
|
Опрацювати
ст. 167-168.Розглянути №1087 ділення на трицифрове число. Виконати №1091,
№1092
|
|
Українська мова
|
Повторення
вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Складання розповіді за
поданими словами
|
Опрацювати
ст. 180-181. Виконати вправу360. Прочитати текст,підготуватися і розказати
коротко, про що говорив дітям учитель. Виписати виділенні слова і позначити
їхню будову.
Виконати вправу 362. Списати, уставляючи пропущені букви. |
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Мисливці і качки», «Наввипередки за м’ячем»
|
||
Образотворче мистецтво
|
Створення
святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній
композиції. Виконання композиції «Україна – моя Батьківщина»
|
Прочитати
|
|
14.05
|
Природознавство
|
Урок
– екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу,водоймами, рослинним та тваринним
світом, ґрунтами рідного краю
|
|
Я у світі
|
Узагальнення
й систематизація знань учнів.
Контрольна робота |
||
Англійська мова
|
Розвиток
навичок аудіювання по темі: «Видатні місця Лондона»
Контроль сформованості навичок аудіювання
|
1.Перегляньте
відео фільм «Лондон.»
2.Be ready to tell about London. You can use questions as a plan.
3. Виконайте завдання для закріплення
матеріалу на освітньому порталі « На Урок» https://naurok.com.ua/test/london-34641.html
|
|
Основи здоров’я
|
Розвиток
творчих здібностей.
|
Прочитати
|
|
Музичне мистецтво
|
Музична культура Закавказзя
|
Переглянути відео грузинського народного танцю
«Лезгінка» та порівняти його з українським народним танцем «Гопак»
|
|
15.05
|
Природознавство
|
Які
природні заповідники є в Україні?
|
Пригадати
і розповісти про природні заповідники України
|
Математика
|
Ділення
багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з
буквеними даними
|
Опрацювати
ст. 168-169. В №1093 перевірити множенням частки. Виконати №1099, №1100
|
|
Літературне читання
|
Урок
позакласного читання.
Розкриймо свої таланти. |
||
Трудове навчання
|
Екскурсія
до шкільної майстерні.
|
||
18.05
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Мисливці і качки», «Наввипередки за м’ячем»
|
|
Математика
|
Контрольна
робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень.
|
||
Українська мова
|
Повторення
вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови
|
Виконати
вправу 366 на ст. 183. Виписати виділені слова, позначити у них префікси
|
|
Англійська мова
|
Контроль сформованості навичок письма
|
1.Скласти
10 речень по темі використовуючи минулий простий та прогресивний часи
2.Виконати
ІІ варіант контрольної роботи
3.
Перегляньте відео уроки за посиланнями:
|
|
Літературне читання
|
Василь
Сухомлинський «Співуча пір’їнка»
|
Опрацювати
ст. 174-175. Прочитати казку «Співуча пір’їнка» . Поміркувати над виділеним
реченням:»У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого
такої пір’їнки немає»
|
|
19.05
|
Українська мова
|
Повторення
вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні
члени речення
|
Опрацювати
ст. 184-185. Виконати вправу 373, добрати заголовок і списати. Виконати 2,3,4
завдання
|
Математика
|
Повторення
вивченого матеріалу
|
||
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Мисливці і качки», «Наввипередки за м’ячем»
|
||
Інформатика
|
Презентація
проекту
|
Переглянути
відео на тему: «Створення комп’ютерної презентації» https://www.youtube.com/watch?v=20_oOEkIfeE
Створити
власну презентацію.
|
|
Літературне читання
|
Ганна
Чубач «Найрідніші голоси». Степан Жупанин «Намалюю вітер». Ліна Костенко
«Якщо не можеш вітер змалювати…»
|
Опрацювати
ст. 175-176. Прочитати «Найрідніші голоси», «Намалюю вітер», «Якщо не можеш
вітер змалювати» дати відповіді на запитання на ст. 176.
Намалювати вітер |
|
20.05
|
Літературне читання
|
Олександр
Єфімов «Тут усе є…» Емілія Саталкіна «Кожний знає своє діло»
|
Опрацювати
ст. 177-178. Прочитати оповідання «Тут усе є…». Поміркувати, чи розкриває
зміст оповідання його назву? Підтвердити свою відповідь, звертаючись до
тексту.
|
Математика
|
Аналіз
контрольної роботи. Будова натурального числа в десятковій системі числення
|
Опрацювати
ст. 170-171. Виконати №1101, №1114
|
|
Українська мова
|
Повторення
вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови
|
Опрацювати
ст. 186-187. Виконати вправу 378. Списати текст, підкреслити в ньому власні
назви.
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»
|
||
Образотворче мистецтво
|
Повторення
вивченого матеріалу
|
||
21.05
|
Природознавство
|
Перевір
свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини України.
Контрольна робота
|
Розповісти
про природу своєї Батьківщини.
|
Я у світі
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за
рік
|
||
Англійська мова
|
Контроль сформованості навичок говоріння по темі:
«Вулиця, на якій я живу»
|
1.Написати
3-4 речення про своє село
2.Перегляньте
мультфільм «We All Go Traveling By» за посиланням:
3.Complete the sentences with the correct form of
the verb to be (am, is, are).
4.Повторити
правила вживання означеного, неозначеного та нульового артиклів
|
|
Основи здоров’я
|
Заохочення
однолітків до здорового способу життя.
|
Переглянути
презентацію
|
|
Музичне мистецтво
|
Музична культура країн Азії, Японії, Індонезії
|
Прослухати японську народну пісню «Вишня» та
індонезійську народну пісню «Прогулянка з батьком»
|
|
22.05
|
Природознавство
|
Аналіз
контрольної роботи. Навчальний проект: «Добра справа для природи»
|
Переглянути
проект:
https://naurok.com.ua/proekt-na-temu-dobra-sprava-dlya-prirodi-15153.html |
Математика
|
Натуральний
ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння
чисел
|
Опрацювати
ст. 172
|
|
Літературне читання
|
Володимир
Рутківський «Як складають вірші»
|
Опрацювати
біографію Володимира Рутківського.
Прочитати оповідання на ст. 179-183. Дати відповіді на запитання на
ст. 183.
|
|
Трудове навчання
|
Повторення
вивченого матеріалу
|
||
25.05
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»
|
|
Математика
|
Величини.
Метрична система мір
|
Опрацювати
ст.172-174
|
|
Українська мова
|
Повторення
вивченого про зв'язок слів у реченні виконання навчальних завдань
|
Виконати
вправу 381 на ст. 188. Знайти в тексті дієслова, визначити їхній час. Списати
текст, ставити дієслова в теперішньому часі.
|
|
Англійська мова
|
Урок
узагальнення вивченого матеріалу
|
1.
Виконайте граматичні вправи на сайті
«Easy – English. com.ua” за посиланням:
http://easy-english.com.ua/vpravy-na-present-continuous/
2.
Опрацюй теоретичний матеріал на освітній платформі «ClassDojo» https://www.classdojo.com/ru-ru/?redirect=true
|
|
Літературне читання
|
Микола
Сингаївський «Дощ із краплі починається»
|
Прочитати
вірш Миколи Сингаївського «Дощ із краплі починається». Вивчити вірш напам’ять
|
|
26.05
|
Українська мова
|
Систематизація
і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого
|
|
Математика
|
Додавання
і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота
|
Опрацювати
ст.174-175
|
|
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»
|
||
Інформатика
|
Підсумковий
урок
|
||
Літературне читання
|
Ознайомлення
із творчістю Мар’яна і Тараса Прохаськи
|
Ознайомитися
із творчістю Мар’яна і Тараса Прохаськи
|
|
27.05
|
Літературне читання
|
Урок
позакласного читання
|
|
Математика
|
Множення.
Закони множення
|
Опрацювати
ст.175
|
|
Українська мова
|
Підсумковий урок
|
||
Фізична культура
|
Організаційні
вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
«Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»
|
||
Образотворче мистецтво
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів.
|
||
28.05
|
Природознавство
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік
|
|
Я у світі
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за
рік
|
||
Англійська мова
|
|||
Основи здоров’я
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів.
|
||
Музичне мистецтво
|
Музика не знає кордонів. Урок узагальнення знань
|
Переглянути та прослухати пісні з мультфільмів за
вибором
|
|
29.05
|
Природознавство
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік
|
|
Математика
|
Ділення.
Властивості частки
|
Опрацювати
ст.176
|
|
Літературне читання
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів.
Підсумок за рік |
||
Трудове навчання
|
Підсумок
за рік
|
4 клас
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий