4 клас

 
27.04
Фізична  культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Квач»

Математика
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв’язування задач
Виконати №1026 №1027 ст. 161
Українська  мова
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками
Опрацювати ст. 170-172. Виконати вправу 336. Добрати до казки заголовок. Знайти у тексті однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Виписати за зразком прислівники разом із дієсловами, які вони пояснюють. Виконати вправу 338. Добрати до вірша заголовок. Виписати речення з однорідними членами, вираженими прислівниками. Побудувати звукові моделі прислівників пильно, слухняно
Англійська мова
Мої враження від подорожі
Опрацювати матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0
3. Прочитайте текст «KYIV» та дайте відповідь на запитання
4.Перегляньте відеоролик від проєкту Ukraїner "Explore Ukraine за посиланням:
Літературне читання
Урок позакласного читання.
Літо, літо – радості пора!

28.04
Українська мова
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах
Опрацювати ст. 172-173. Виконати вправу 339. Розповісти, що ти знаєш про сезонні зміни в природі. Доповнити речення, використовуючи прислівники з довідки. Виконати вправу 340. Скласти і записати опис (художній і науковий) ранньо-квітучої рослини. Уживати прислівники: холодно, вогко, дружно, уранці, опівдні, напровесні, згори, знизу, густо, м’яко, позаду.
Виконати вправу 341. Скласти і записати розповідь про те, як треба поводитися в гостях. Назвати прислівники, які «допомогли» скласти розповідь. Підкреслити вжиті в розповіді прислівники
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування  задач
Опрацювати ст.  161. Розглянути №1030 про ділення,  коли частка містить нуль.
Виконати №1034, №1035
Фізична культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Команда швидконогих»

Літературне читання
Всеволод Нестайко «Шура і Шурко»
Опрацювати біографію Всеволода Нестайка на ст. 160. Прочитати оповідання ст. 161-166. Виразно переказувати оповідання. Дати відповіді на запитання ст. 166. Поміркувати, як би ви продовжили оповідання
Інформатика
Зберігання інформації. Кодування інформації
Переглянути відео на тему «Пристрої для роботи з інформацією» https://www.youtube.com/watch?v=5oXk-YITRmE
29.04
Літературне читання
Всеволод Нестайко «Шура і Шурко»
Опрацювати біографію Всеволода Нестайка на ст. 160. Прочитати оповідання ст. 161-166. Виразно переказувати оповідання. Дати відповіді на запитання ст. 166. Поміркувати, як би ви продовжили оповідання
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць
Опрацювати ст. 162. Розглянути №1038, перевірити обчислення, і прочитати його.
Виконати №1041, №1042
Українська мова
Правопис найуживаніших прислівників
Опрацювати ст. 173-174. Виконати вправу 342. Відгадати загадку, назвати прислівники, які використані в тексті загадки. Скласти з  усіма чотирма прислівниками речення, щоб утворився текст, записати складений текст. Виконати вправу 345. Замінити вислови одним словом – прислівником, можна використовувати слова з довідки. Записати прислівники, пояснити їхній зміст. Скласти і записати речення з прислівниками поволі, вперше, надворі.
Фізична культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Білі ведмеді», «Горішки»

Образотворче мистецтво
Різноманітність форм
металевих виробів.
Ковальське та ливарське
мистецтво. Розвиток навичок
створювати ажурні
витинанки. Виконання
композиції «Металеве
мереживо. Чудо - дзвіночки»
Прочитати
конспект
30.04
Природознавство
Діяльність людей у зоні степу. Охорона степу
Пригадати, що ми знаємо про працю людей у степу? Опрацювати ст.. 188-191. Дізнатися більше про заповідники: Асканія-Нова, Чорноморський, Дунайський заповідники. Розказати про рослинний й тваринний світ заповідника Асканія-Нова.   
Я у світі
Великі відкриття і винаходи українців. Видатні українські діячі культури
Опрацювати §29 і §30. Поміркувати кого називають винахідником.
Пригадати, яких ви знаєте видатних митців у різних напрямках мистецтва. Підготувати проект про одного з видатних українців минулого чи сучасності. Презентувати свою роботу.
Англійська мова
Тепер ти можеш…
Узагальнення знань учнів з теми «On the move»
1.Learn vehicles and transportation English (Bus, Plane, Train, Car, Truck) with our Fun Kids Song Відео
2.Опрацюйте відео пояснення з теми «Public Places in my Town: Vocabulary words» за посиланням:
Відео  та виконайте словникову роботу
3. Виконайте завдання відповідно конспекту уроку
Музичне мистецтво
Музична культура Балтійських країн
Прослухати Литовську народну пісню Добрий мірошник», Естонський народний танець «Тульяк»
Проспівати під плюс Французьку народну пісню «Пастушок
Трудове навчання
Ознайомлення з технікою
пап’є-маше. Матеріали, ,
інструменти та
пристосування для
виготовлення виробу
технікою пап’є-маше.
Послідовність виготовлення
виробів технікою пап’є-маше.
Виготовлення декоративної
тарілочки.
Переглянути
презентацію.



04.05
Фізична  культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Горішки», «Повінь»

Математика
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач
Опрацювати ст. 163. Розглянути № 1044, розглянути обчислення. Виконати №1049, №1050
Українська  мова
Систематизація та узагальнення вивченого про прислівник
Опрацювати ст. 175-176. Виконати вправу 346. Виписати з  тексту словосполучення дієслово + прислівник. Виконати вправу 348. Накреслити у зошиті таблицю, і заповнити її. Виконати вправу 350. Скласти і записати казку про прислівник і його роль у мовленні. Підкреслити прислівники, ужиті в тексті. Розібрати чотири прислівники за будовою.
Англійська мова
Розвиток граматичних навичок
Past Simple
Present Perfect Simple
1.Виконайте  тестові завдання
2.Перегляньте відео урок «Past Simple vs Present Perfect» за посиланням:
3.Повторіть граматичний матеріал з тем:
«Present Perfect Теперішній доконаний час»
 https://grammarway.com/ua/present-perfect та «Past Simple Простий (неозначений) минулий час» https://grammarway.com/ua/past-simple
4.Опрацюйте відео пояснення до уроку з теми «Минулий простий та теперішній доконаний час» за посиланням:
Літературне читання
Марія Чумарна «Казка про друга». Переказування казки
Опрацювати біографію Марії Чумарної. Прочитати казку на ст. 166-170. Дати відповіді на запитання на ст.. 170. Довести свою думку, хто був справжнім другом хлопчика.
05.05
Українська мова
Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок
Опрацювати ст. 177-178. Виконати вправу 351. Прочитати і списати текст. Підкреслити п’ять іменників. Надписати скорочено їхні рід, число і відмінок. Виконати вправу 353. Знайти вдома або в бібліотеці книжку про Другу світову війну. Виписати з неї невеликий абзац тексту,який тебе особливо вразив. Підкреслити у виписаному абзаці іменники разом із залежними прикметниками.
Математика
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби
Опрацювати ст. 163-165. В №1051 перевірити розв’язання задачі. Звернути увагу на те, як ділити іменовані числа. Виконати №1057, №1058.
Фізична культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «У річку, гоп!», «Повінь»

Інформатика
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією
Переглянути відео на тему: «Історія створення комп’ютера» https://www.youtube.com/watch?v=D0437HgertI
Літературне читання
Марія Чумарна «Казка про друга». Переказування казки
Опрацювати біографію Марії Чумарної. Прочитати казку на ст. 166-170. Дати відповіді на запитання на ст.. 170. Довести свою думку, хто був справжнім другом хлопчика.
06.05
Літературне читання
Контрольна робота: навичка читання волос

Математика
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння
Опрацювати ст. 165-166. Виконати №1065, №1066
Українська мова
Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко - буквений аналіз слів
Опрацювати ст. 178-180 Виконати вправу 354. Списати текст, у першому абзаці підкреслити слова з буквами я, ю,є, пояснити їхнє звукове значення. Зробити звуко-буквений аналіз виділених слів. Виконати вправу 358. Пригадати послідовність розбору слів за будовою. Розібрати за будовою слова. Скласти коротку розповідь із поданими словами.
Фізична культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Переправа через річку», «Квач»

Образотворче мистецтво
Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором. Створення дизайну вітрини магазину.
Опрацювати матеріал
07.05
Природознавство
Гори. Карпатські гори
Опрацювати ст. 192-194. Пригадати: що таке гори? Яка найвища вершина Карпат? Переглянути презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaci-gori-karpati-28025.html
Я у світі
Навчальний проект: «Українці, яких знає світ»
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-slavetni-ukra-nci-27929.html
Англійська мова
Узагальнюючий урок з теми «Подорож»
1.Виконайте завдання контрольної роботи
2. Опрацюйте відео урок на тему"Travelling"за посиланнями:
3.Перегляньте Мультик про транспорт.
Основи здоров’я
Звички і здоров’я. формування звичок. Практична робота: Як формувати корисну звичку.
Опрацювати матеріал
Музичне мистецтво

Музична культура Азії. Туркменістан. Узбекистан.
Познайомити учнів із історією, культурою та побутом народів Азії, Туркменістану, Узбекистану
Переглянути відео Народних туркменських мотивів К.Мяскова «Туркменський танець», узбецьку народну пісню-танець «Маврити»
08.05
Природознавство
Кримські гори
Опрацювати ст. 201-202. Розглянути карту природних зон України. З якою природною зоною межують Кримські гори? Переглянути презентацію:
https://gdz4you.com/prezentaciyi/geografiya/krymski-gory-21629/
Математика
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв’язування нерівностей. Самостійна робота
Опрацювати ст. 166. Виконати №1074, №1075
Літературне читання
Всеволод Нестайко «Із сміхом треба бути обережним…» Галина Малик «Мавпині іменини»
Прочитати гумористичні твори «Із сміхом треба бути обережним…» та «Мавпині іменини». Пригадати, якими словами потрібно дякувати за подарунок.
Трудове навчання
Послідовність  виготовлення виробів технікою пап’є – маше. Виготовлення декоративної тарілочки.
Опрацювати матеріал

Фізична культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі естафети

12.05
Українська мова
Урок розвитку зв’язного мовлення.
Складання текстів-інструкцій

Математика
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач
Опрацювати ст. 166-167. Виконати №1083, №1084
Фізична культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі естафети

Інформатика
Індивідуальні та групові проекти
Робота над проектом.
Переглянути відео на тему: «Виконання індивідуальних навчальних проектів» https://www.youtube.com/watch?v=Egf27bdr4ck
Літературне читання
Грицько Бойко «Консультант». Микола Сингаївський «Сміх для всіх»
Пригадати, відомі вірші Грицька Бойка. Прочитати гумористичний вірш «Консультант». Поміркувати, як можна продовжити вірша.
Прочитати вірш Миколи Сингаївського «Сміх для всіх» на ст.. 173
Англійська мова
Розвиток навичок читання по темі: «Лондон – столиця Великобританії»
Контроль сформованості навичок читання
1.Перегляньте відео урок « Лондон – столиця Великобританії» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=broMpK6PDQo та виконайте завдання з конспекту уроку
2.Прочитайте текст «LONDON»
13.05
Літературне читання
Ознайомлення з творчістю Івана Малкович. І. Малкович «Молитва до ангела», «Понад Дніпро гуде метро»
Ознайомитися із творчістю та біографією Івана Малковича. Прочитати «Молитва до ангела» та «Понад Дніпро гуде метро»
Переглянути презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-ivana-malkovicha-95185.html
Математика
Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух
Опрацювати ст. 167-168.Розглянути №1087 ділення на трицифрове число. Виконати №1091, №1092
Українська мова
Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Складання розповіді за поданими словами
Опрацювати ст. 180-181. Виконати вправу360. Прочитати текст,підготуватися і розказати коротко, про що говорив дітям учитель. Виписати виділенні слова і позначити їхню будову.
Виконати вправу 362. Списати, уставляючи пропущені букви.
Фізична культура
Організаційні вправи,загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Наввипередки за м’ячем»

Образотворче мистецтво
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Виконання композиції «Україна – моя Батьківщина»
Прочитати

        
14.05
Природознавство
Урок – екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу,водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю

Я у світі
Узагальнення й систематизація знань учнів.
Контрольна робота

Англійська мова
Розвиток навичок аудіювання по темі: «Видатні місця Лондона»
Контроль сформованості навичок аудіювання
1.Перегляньте відео фільм «Лондон.»
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=P2WQBD6nNY4 та виконайте завдання з конспекту уроку
2.Be ready to tell about  London. You can use  questions as a plan.
3.  Виконайте завдання для закріплення матеріалу на освітньому порталі « На Урок» https://naurok.com.ua/test/london-34641.html
Основи здоров’я
Розвиток творчих здібностей.
Прочитати
Музичне мистецтво
Музична культура Закавказзя
Переглянути відео грузинського народного танцю «Лезгінка» та порівняти його з українським народним танцем «Гопак»
15.05
Природознавство
Які природні заповідники є в Україні?
Пригадати і розповісти про природні заповідники України
Математика
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з буквеними даними
Опрацювати ст. 168-169. В №1093 перевірити множенням частки. Виконати №1099, №1100
Літературне читання
Урок позакласного читання.
Розкриймо свої таланти.

Трудове навчання
Екскурсія до шкільної майстерні.

18.05
Фізична  культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Наввипередки за м’ячем»

Математика
Контрольна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень.

Українська  мова
Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови
Виконати вправу 366 на ст. 183. Виписати виділені слова, позначити у них префікси
Англійська мова
Контроль сформованості навичок письма
1.Скласти 10 речень по темі використовуючи минулий простий та прогресивний часи
2.Виконати ІІ варіант контрольної роботи
3. Перегляньте відео уроки за посиланнями:
Літературне читання
Василь Сухомлинський «Співуча пір’їнка»
Опрацювати ст. 174-175. Прочитати казку «Співуча пір’їнка» . Поміркувати над виділеним реченням:»У кожної людини є своя співуча пір’їнка. Нещасливий той, у кого такої пір’їнки немає»
19.05
Українська мова
Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення
Опрацювати ст. 184-185. Виконати вправу 373, добрати заголовок і списати. Виконати 2,3,4 завдання
Математика
Повторення вивченого матеріалу

Фізична культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Наввипередки за м’ячем»

Інформатика
Презентація проекту
Переглянути відео на тему: «Створення комп’ютерної презентації» https://www.youtube.com/watch?v=20_oOEkIfeE
Створити власну презентацію.
Літературне читання
Ганна Чубач «Найрідніші голоси». Степан Жупанин «Намалюю вітер». Ліна Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…»
Опрацювати ст. 175-176. Прочитати «Найрідніші голоси», «Намалюю вітер», «Якщо не можеш вітер змалювати» дати відповіді на запитання на ст. 176.
Намалювати вітер

20.05
Літературне читання
Олександр Єфімов «Тут усе є…» Емілія Саталкіна «Кожний знає своє діло»
Опрацювати ст. 177-178. Прочитати оповідання «Тут усе є…». Поміркувати, чи розкриває зміст оповідання його назву? Підтвердити свою відповідь, звертаючись до тексту.
Математика
Аналіз контрольної роботи. Будова натурального числа в десятковій системі числення
Опрацювати ст. 170-171. Виконати №1101, №1114
Українська мова
Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови
Опрацювати ст. 186-187. Виконати вправу 378. Списати текст, підкреслити в ньому власні назви.
Фізична культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»

Образотворче мистецтво
Повторення вивченого матеріалу

21.05
Природознавство
Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини України. Контрольна робота
Розповісти про природу своєї Батьківщини.
Я у світі
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за рік

Англійська мова
Контроль сформованості навичок говоріння по темі: «Вулиця, на якій я живу»
1.Написати 3-4 речення про своє село
2.Перегляньте мультфільм «We All Go Traveling By» за посиланням:
3.Complete the sentences with the correct form of the verb to be (am, is, are).
4.Повторити правила вживання означеного, неозначеного та нульового артиклів
5.Повторіть слова пісні «Transportation Song»
Основи здоров’я
Заохочення однолітків до здорового способу життя.
Переглянути презентацію
Музичне мистецтво
Музична культура країн Азії, Японії, Індонезії

Прослухати японську народну пісню «Вишня» та індонезійську народну пісню «Прогулянка з батьком»
22.05
Природознавство
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект: «Добра справа для природи»
Математика
Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел
Опрацювати ст. 172
Літературне читання
Володимир Рутківський «Як складають вірші»
Опрацювати біографію Володимира Рутківського.  Прочитати оповідання на ст. 179-183. Дати відповіді на запитання на ст. 183.
Трудове навчання
Повторення вивченого матеріалу

25.05
Фізична  культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»

Математика
Величини. Метрична система мір
Опрацювати ст.172-174
Українська  мова
Повторення вивченого про зв'язок слів у реченні виконання навчальних завдань
Виконати вправу 381 на ст. 188. Знайти в тексті дієслова, визначити їхній час. Списати текст, ставити дієслова в теперішньому часі.
Англійська мова
Урок узагальнення вивченого матеріалу
1. Виконайте граматичні вправи  на сайті «Easy – English. com.ua” за посиланням:  http://easy-english.com.ua/vpravy-na-present-continuous/
2. Опрацюй теоретичний матеріал на освітній платформі «ClassDojo» https://www.classdojo.com/ru-ru/?redirect=true
Літературне читання
Микола Сингаївський «Дощ із краплі починається»
Прочитати вірш Миколи Сингаївського «Дощ із краплі починається». Вивчити вірш напам’ять
26.05
Українська мова
Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого

Математика
Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота
Опрацювати ст.174-175
Фізична культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»

Інформатика
Підсумковий урок

Літературне читання
Ознайомлення із творчістю Мар’яна і Тараса Прохаськи
Ознайомитися із творчістю Мар’яна і Тараса Прохаськи
27.05
Літературне читання
Урок позакласного читання

Математика
Множення. Закони множення
Опрацювати ст.175
Українська мова
Підсумковий урок

Фізична культура
Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Влуч в ціль!»

Образотворче мистецтво
Узагальнення і систематизація знань учнів.

28.05
Природознавство
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік

Я у світі
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за рік

Англійська мова


Основи здоров’я
Узагальнення і систематизація знань учнів.

Музичне мистецтво
Музика не знає кордонів. Урок узагальнення знань
Переглянути та прослухати пісні з мультфільмів за вибором
29.05
Природознавство
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік

Математика
Ділення. Властивості частки
Опрацювати ст.176
Літературне читання
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Підсумок за рік

Трудове навчання
Підсумок за рік

Комментариев нет:

Отправить комментарий