11 клас

  27.04



Історія України
Євромайдан. Революція Гідності.
1.Опрацюйте конспект пояснення до уроку та § 51-52 підручника
2.Перегляньте відео матеріал  «Кіборги» 41.00-42.00 https://www.youtube.com/watch?v=jmgz8BwCi_Y&feature=emb_logo та дайте відповідь на запитання: Чому, на ваш погляд, люди вийшли на Євромайдан?
3.Зверніть увагу на основні поняття та визначення. Запишіть їх у зошит
4.Виконайте завдання ( 1-7) ст. 249 (письмово)
5.Здійсніть подорож у минуле «Гайворон.Автомайдан.» за посиланням:
6.Робота з історичним джерелом «АНДРІЙ ПИШНИЙ Глупство як самознищення/ Українська правда, 12 листопада 2013» https://www.pravda.com.ua/articles/2013/11/12/7001956/
7.Визначте основні події та фази Революції Гідності
8.Перегляньте серію відео матеріалів проєкту студії ТСН «Зима, що нас змінила» :
-Євромайдан: як усе починалося
-фільм Олександра Стеколенка «Коктейлі Грушевського.»
9.Ознайомтеся з унікальними кадрами з іншого боку барикад Майдану спецпроекту "Машина часу" https://www.youtube.com/watch?v=pmIK8v5w-tE
Історія України
Небесна Сотня
1.Занотуйте інформацію § 51-52 підручника
2.Перегляньте відеоролик "Небесна Сотня – ангели, які тримають українське небо"присвячений вшануванню пам'яті загиблих на Майдані за посиланням:
3.Опрацюйте відео матеріали з циклу документальних фільмів "Зима, що нас змінила"
-Небесна сотня
-Жіночі обличчя революції
Фізична культура


Спецкурс «Математика»
Закон спадного прибутку. Закон спадної корисності
2.Випишіть та запам'ятайте основні поняття та визначення з конспекту пояснення до уроку
Фізика
Контрольна робота
Повторити §36-43
Астрономія
Людина у Всесвіті. Антропний принцип.
Опрацювати §8.1
Всесвітня історія
Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.
Перегляньте  відеоролик
- «Запуск ракети 2018 р.»
-«Будівництво в ОАЕ»
2.Опрацюйте основні поняття та терміни з конспекту уроку
3.Завершіть заповнення таблиці «Основні досягнення другої половини ХХ-початку ХХІ ст.»
4.Написати ессе на тему «Чи можливе об’єднання людства в єдину соціокультурну цілісність у найближчому майбутньому?»
5.Дайте відповідь на запитання. Які наукові відкриття другої половини ХХ століття ви вважаєте найважливішими для розвитку суспільства?
28.04
Англ.. мова
Повторення
Фізична культура


Англійська  мова
Україна у світі.
Українська  мова
Контрольна робота. Стилістична норма
Повторити частини мови
Українська література
Василь Стус. «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»
Вивчити напам’ять одну поезію на вибір.
Спецкурс
Стилістичні можливості простого речення.
Синтаксичний розбір речення
Інформатика
Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів. Практична робота №12 «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах»
Виконати практичну роботу у поясненні до уроку.
Історія України
Навчальний проект
Усна історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності (електронна Книга пам’яті).
1.Створити електронну Книга пам’яті
2.Переглянути документальні стрічки:
- «16 днів. Революція на граніті.»
-«Як починався Євромайдан»
3.Виконати онлайн тест «Революція Гідності. Агресія Росії проти України» на освітньому порталі « На Урок» за посиланням:
4.Скласти власний варіант тестових завдань до теми уроку
29.04
Біологія
Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.
Опрацювати §60-61, виконати диф. завдання, с.237, надіслати на вайбер
Технології
Контроль якості виробу. Догляд і збереження виробу.
Заповнити таблицю
Хімія
Узагальнення знань про властивості основ.
Опрацювати §26, виконати завдання,                              надіслати на вайбер.
Фізика
Захист учнівських проектів
Підготувати реферат або письмове повідомлення, обравши тему на с.258 розділу IV та надіслати на вайбер або        e-mail: golybnelly@gmail.com
Історія України
Окупація та анексія Росією Криму.
1.Опрацюйте п.1 § 53-54 підручника
2.Виконайте роботу з фрагментами історичних джерел ст. 252 ( Відповіді на запитання запишіть у зошит)
3.Законспектуйте інформацію з конспекту пояснення до уроку
4.Перегляньте відео матеріали:
-«Окупація Криму- погляд зсередини https://www.youtube.com/watch?v=wdI3rzWrV9g&feature=emb_logo
- «Секретні матеріали. Анексія Криму
-Спецпроект « Крим. Реалії»
Алгебра
Первісна та її властивості. Площа підграфіка.
Повторити властивості первісної. Виконати тестування за посиланням
Фізична культура


30.04
Біологія
Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Опрацювати §62, виконати диф. завдання, с.245, надіслати на вайбер
Хімія
Узагальнення знань про властивості солей.
Повторити §27-29, виконати завдання,                              надіслати на вайбер.
Українська мова
Повторення. Прикметник, відмінкові закінчення прикметників.
Повторити П.8, Впр. 3
Українська література
Урок літератури рідного краю. Письменники рідного краю.
Опрацювати творчість письменників.
Англійська  мова
Україна у світі.
Інформатика
Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів.
Опрацювати матеріал.
Скласти конспект.
Спецкурс
Симон Петлюра — соціал-демократ
Напрям українського соціал-демократизму і С.Петлюра. Ортодоксальний марксизм і позиція С.Петлюри..
1.Скласти історичний портрет С. Петлюри
2.Переглянути відеоматеріали :
-Симон Петлюра: маловідомі подробиці життя
-Непрощені - Симон Петлюра https://www.youtube.com/watch?v=msXtWQ4ynhg
-Таємний щоденник Симона Петлюри
Фізика
Захист учнівських проектів
Підготувати реферат або письмове повідомлення, обравши тему на с. 258 розділу IV та надіслати на вайбер або        e-mail: golybnelly@gmail.com
04.05



Історія України
Збройна агресія Росії на сході України. АТО.
1.Створити тайм лайн «Збройна агресія Російської Федерації проти України»
2.Використовуючи інформацію з Інтернет-джерел, підготувати презентацію про події весни 2014 року в Криму та на сході України.
3.Ознайомтеся з відео матеріалом,який присвячений пам'яті загиблого в зоні АТО, Шимчика Ярослава Володимировича, жителя м. Гайворон https://www.youtube.com/watch?v=c26aMCsCJs4
4.Перегляньте відео ролик «Мій Лицарський Хрест. Донецький Аеропорт.» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bhkNqGX3kpc
5.Опрацюйте п.2 § 53-54 підручника
6.Законспектуйте інформацію з конспекту пояснення уроку
7.Проаналізуйте інформацію заступника командира батальйону "Донбас". «Правда про Ілловайськ»
8.Перегляньте фільм «Іловайськ 2014. Батальйон «Донбас»» за посиланням:
Історія України
Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії
1.Робота з історичним джерелом ст.257- 258 ( Відповіді на запитання запишіть у зошит)
2.Перегляньте відео запис телеканалу «ПРЯМИЙ» про хронологію анексії Криму Росією та міжнародну реакцію
Опрацюйте теоретичний матеріал  тренажеру з історії України за посиланням: https://www.kosheliev.icu/zno-trenazher/
3.Ознайомтесь з курсом з історії України для підготовки до ЗНО спецпроекту EDERA ТА ОСВІТОРІЇ « Історія України в історіях» за посиланням:
Фізична культура


Спецкурс «Математика»
Виробничі функції. Обсяг продукції за певний проміжок часу
1. Визначте сутність виробничої функції. Чим відрізняється виробнича функція в короткостроковому та довгостроковому періодах?
2. Проведіть аналогію між рівновагою споживача та рівновагою виробника.
3. Охарактеризуйте правила ефективного використання ресурсів.
4. Виконайте завдання з конспекту уроку ( запишіть схеми та формули в зошит)
5.Перегляньте відео матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ixvyy7uQLV0
Фізика
Запис та зчитування інформації за допомогою магнітних, твердотільних та інших носіїв. Принцип роботи цифрового фотоапарату.
Повторити вивчений матеріал с.140-170
Астрономія
Імовірність життя на інших планетах. Формула Дрейка.
Опрацювати §8.2
Географія
Провідні види сучасної  промисловості України.
Опрацювати пар.31.
Скласти опорний конспект.
За допомогою офіційного сайту районної адміністрації з"ясуйте, які підприємства харчової промисловості діють у межах району, де ви живете.
За допомогою атласу знайдіть центри  кондитерської промисловості в Україні і позначте на контурній карті.
05.05
Англ.. мова
Міжнародні організації.
Фізична культура


Англійська  мова
Міжнародна співпраця.
Українська  мова
Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників.
Повторити П.9 - 10, Впр. 4.
Українська література
Оксана Забужко. «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»
Опрацювати матеріал підручника
Спецкурс
Порядок слів у реченні.
Повторити «Просте речення»
Інформатика
Вбудовування та зв’язування файлів Веб-публікація документів.
Пояснення до уроку
Виконати практичне завдання:
1. Завантажити Microsoft PowerPoint.
2. Створити слайдову презентацію, що складається з шести слайдів.
3. На слайдах організувати відповідно:
титульний слад-заголовок;
вбудовування відеофайла;
вбудовування анімаційного gif із бібліотеки графіки;
зв’язування презентації з відеофайлом;
зв’язування з відеофайлом на веб-сайті.
Інформація про автора презентації.
4. На слайдах організувати відповідне змістовне наповнення (заголовки, підписи, пояснення, малюнки).
5. Створену презентацію зберегти під іменем Вбудовування_Прізвище
Історія України
Санкції проти Росії. Мінські угоди.
1.Складіть план – конспект використовуючи інформацію з конспекту пояснення уроку
2.Опрацюйте п.5 §  53-54  підручника
3.Робота над завданнями ст. 259 ( виконувати письмово)
4.Виконайте тренувальний тест у форматі ЗНО Історія України ХХ-початку ХХІст.на освітньому порталі « На Урок» за посиланням:
5.Перегляньте відео матеріал «Як виглядають нові мінські домовленості. Інфографіка»
06.05
Біологія
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.
Опрацювати §63, виконати диф. завдання, с.249, надіслати на вайбер
Технології
Економічне обґрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Розроблення реклами.
Заповнити таблицю
Опрацювати матеріал, вирахувати собівартість виробу
Хімія
Генетичні зв’язки між основними класами  неорганічних сполук.
Опрацювати §33, виконати завдання №267 а,б,в, с.204,                              надіслати на вайбер.
Фізика
Мобільний зв'язок та GPS-навігація. Прискорювачі елементарних чатинок.
Повторити вивчений матеріал с.122-134
Історія України
ООС.

1.Перегляньте брифінг Сергія «Наєва Донбас і ООС» https://www.youtube.com/watch?v=QDQiKguXuro
2.Складіть хмари слів до теми уроку
3.Ознайомтеся з інформацією онлайн-курсу з історії України для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання освітньої платформи «Prometheus»
5.Напишіть есе: Відверта розмова з воїнами АТО/ООС
Алгебра
Визначений інтеграл, його геометричний зміст.
Опрацювати пояснення до уроку. Виконати тестування за посиланням.
Фізична культура


07.05
Біологія
Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
Опрацювати §64 виконати диф. завдання, с.253, надіслати на вайбер
Хімія
Генетичні зв’язки між основними класами  неорганічних сполук.
Опрацювати §33, виконати завдання №268-269, с.204,                              надіслати на вайбер.
Українська мова
Прислівник. Ступені порівняння.
Повторити П.11, Впр. 3
Українська література
Підготувати повідомлення про письменника, читати та аналізувати твори.
Англійська  мова
Міжнародна співпраця.
Інформатика
Середовище для спільної роботи з документами.
Увійдіть у службу Windows Live.
Відкрийте папку, яка містить потрібну книгу.
Клацніть на книзі, яку потрібно переглянути, і виберіть пункт Переглянути
Спецкурс
Російська орієнтація й українська справа під час Першої світової війни. Диктатор української революції на теренах Великої України.
1.Опрацюйте відео матеріали:
-Містичний Симон Петлюра — головний отаман армії УНР
2.Дайте оцінку діяльності С. Петлюри за допомогою шкали оцінювання.
3.Перегляньте кінофільм «Невідома Україна» Серія 93 «Петлюра»
4.Виконайте завдання до історичного документа
1. У чому, на думку автора, мало полягати  ставлення українців—громадян Російської імперії до війни?
2. Як автор пов'язував ставлення українців—громадян Росії до війни й перспективи розв'язання української національної проблеми?
3. Як у статті пов'язується питання об'єднання західних і наддніпрянських українців із війною?
5.Зробіть аналіз української пісні «Розмова» ( Пам’яті Симона Петлюри )
08.05
Всесвітня історія
Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.
1.Опрацюйте історичні  документи «Бертран Рассел про науку і культуру» та
 « Витяг з Нобелівської лекції А. Сахарова (1975 р.)» та дайте відповіді на запитання:Яке значення науки визначають автори документів?
3.Робота з відео матеріалом «Художня культура України ХХ ст. модернізм. Авангардизм» https://www.youtube.com/watch?v=AKYTF97sM70
 4.Робота з таблицею    
Складіть таблицю «Основні наукові досягнення в другій половині ХХ ст.».
Галузь науки
Відкриття та винаходи.
Прізвища науковців
Значення



Історія України
Практична  робота № 11 Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни».
1.Опрацюйте документи практичної роботи. Визначте зовнішні фактори впливу на існування незалежної України в умовах гібридної війни.
2.З’ясуйте, які перешкоди чинить гібридна війна на внутрішньополітичну, економічну, соціальну ситуацію в Україні.
Про які компоненти гібридної війни йдеться у документі № 8?
Проаналізуйте дані соціологічного опитування центру імені Олександра Разумкова (документ № 3). Як оцінюють його учасники цілі російської агресії?
3.Перегляньте документальний фільм Міністерства інформаційної політики України «Гібридна війна РФ у кіберпросторі проти України» за посиланням:
Фізика
Види акамуляторів електричної енергії. Рідкокристалічні дисплеї.
Повторити вивчений матеріал с.23-48
Заруб. література
Тема. Джон Майкл Ґрін. "Провина зірок". Образи головних героїв. Ідея цінності життя.
Домашнє завдання.
Написати твір на тему "Разом вони щасливі, але доля вирішує по- іншому" (за романом "Провина зірок" Джона Ґріна).
Геометрія
Обєми піраміди, конуса та кулі. Площі бічної та повної поверхонь циліндра, конуса. Площа сфери.
Повторити формули. Виконати завдання з пояснення до уроку.
Алгебра
Обчислення площ плоских фігур.
Переглянути відео за посиланням. Обчислити площі фігур з пояснень до уроку.
Географія
Провідні види економічної діяльності третинного сектору України.
Опрацювати пар.32.
Скласти опорний конспект.
За допомогою офіційного сайту обласної адміністрації з"ясуйте, які види туризму визначено пріоритетними для розвитку.
Знайдіть в атласі  і позначте на контурній карті міжнародні транспортні коридори на території України.
Фізика
Повторюємо електричне поле та електродинаміку.
Повторити вивчений матеріал с.56-71
12.05
Англ.. мова
Міжнародна співпраця.
Фізична культура


Англійська  мова
Повторення вивченого
Українська  мова
Повторення. Числівник.
П.11, Впр. 3.
Українська література
Галина Пагутяк. «Потрапити в сад»
Підготувати повідомлення про письменницю. Прочитати твір.
        
Спецкурс
Стилістичні засоби синтаксису.
Повторити правила, виписати речення зі звертанням.
Інформатика
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.
Опрацювати пояснення до уроку.
Виконати вправу «Навчаючись вчусь»
        
13.05
Біологія


Технології
Компонування портфоліо проекту.
Розробити портфоліо
Записати основні поняття
        
Хімія


Фізика
Повторюємо електромагнетизм.
Повторити вивчений матеріал с.71-92
Історія України
Відновлення владної вертикалі в ході президентських і парламентських виборів 2014 р.
1.Скласти власну передвиборчу програму на посаду Президента України
2.Опрацюйте відео порадник для проведення позачергових президентських виборів https://www.youtube.com/watch?v=iIavoXgyQts
3.Перегляньте випуск ТСН «Вибори 2014 за 25 травня 2014 року» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5PD5hQxyNKA
4.Виконайте завдання на сайті «Learning.apps»  https://learningapps.org/createApp.php
Алгебра
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. Вибіркові характеристики : розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення.
Переглянути відео.
Виконати завдання із пояснення до уроку
Фізична культура


Астрономія
Пошук життя за межами Землі. Питання існування інших Всесвітів.
Опрацювати §8.3
        
14.05
Біологія


Хімія


Українська мова
Повторення. Дієслово. Дієслівні форми.
П.15, Впр 4.
Українська література
В. Діброва. «Андріївський узвіз»
Підготувати повідомлення про письменника.
        
Англійська  мова
Підсумковий  урок
Інформатика
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.
Пояснення до уроку
Повторити конспект.
Спецкурс
Дмитро Донцов — виразник націоналістичних прагнень
Соціал-демократія і націоналізм: Д.Донцов до Першої світової війни. Поразка у визвольних зма-ганнях і гасло «Нація понад усе
1.Переглянути відео матеріал програми «Велич особистості» на тему «ДМИТРО ДОНЦОВ» за посиланням:
2.Створити хмари слів до кожного пункту плану
3. Опрацювати відео фрагмент телепрограми « Ген українців» «Дмитро Донцов – творець покоління УПА! Сильні мають його за провідника, слабкі – за фашиста...»
15.05
Всесвітня історія
Практична робота №6 Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.
Скласти порівняльну таблицю «Спільні й відмінні риси індустріального й постіндустріального суспільств».
Питання для порівняння
Індустріальне суспільство
Постіндустріальне суспільство

2.Опрацюйте відео пояснення до уроку «Що таке постмодернізм» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=o2DjNjINILo
3.Підготувати презентацію. Постіндустріальне суспільство, прояви в повсякденному житті
4.Дати аргументовану відповідь на запитання: «Чи можна стверджувати, що радянське тоталітарне суспільство розвалилося під тиском змін, зумовлених постіндустріальною добою?»
Історія України
Соціально-економічне становище України.
1.Занотуйте п.1 § 55-56 підручника
2.Перегляньте відео матеріал «Уряд Володимира Гройсмана: провали і досягнення за три роки»
3.Опрацюйте Закони України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/317-19
4.Використовуючи допоміжні інтернет ресурси скласти таблицю «Основні події російсько-української війни ХХІ ст.»
Дата
Подія
Фізика
Повторюємо електромагнітні коливання і хвилі.
Повторити вивчений матеріал с.95-121
Заруб. література
Розвиток зв'язного мовлення.
Твір на тему "Мої роздуми над романом "Провина зірок"  Джона Майкла Ґріна ".
Домашнє завдання.
Повторити творчість  Ернеста  Гемінґвея,  Ґабріеля  Маркеса.  Провідні тенденції в драматургії другої половини 20 ст.  Література постмодернізму.
Творчість Хуліо  Кортасара,  Джона  Ґріна.
Підготуватися до контрольної роботи.
Геометрія
Контрольна робота (річна)
Виконану контрольну роботу надіслати на вайбер.
Алгебра
Випадкова подія. Ймовірність події.
Переглянути відео. Виконати завдання «Метеоритний дощ»
Географія
Основні цілі стратегії сталого розвитку у світі та в Україні.
Опрацювати пар.34.
Скласти опорний конспект.
Знайдіть в атласі і позначте на контурній карті  розміщення об"єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення в Україні.
18.05



Історія України
Угода про асоціацію між Україною і ЄС.
1.Робота з історичним джерелом
Користуючись таблицями «Transparensy International», назвіть факти, що проясняють, чому Україна в 2013 році потрапила на 114-е місце у світі серед 178 держав – після Нігерії та Папуа – Нової Гвінеї – за світовим індексом сприйняття корупції?
2.Опрацюйте матеріал спецпроекту EdEra та Міжнародного Фонду «Відродження» «Угода про асоціацію Україна-ЄС» за посиланням: http://eu-agreement.ed-era.com/
3.Запишіть 8 позитивних і негативних наслідків для України з підписання Угоди про асоціацію
4.Ознайомтеся з інформацією Костянтина Єлісєєва «7 міфів щодо Угоди про асоціацію між Україною та ЄС»
5.Робота з підручником п.2 ст.261§ 55-56
6.Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/zno-istoriya-ukra-ni-vizualni-ob-ekti-231330.html та виконайте завдання на освітньому порталі « На Урок» ЗНО. Історія України. Візуальні об'єкти.
Історія України
Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС.
1.Прочитайте фрагмент джерела ст.263 «Зі щорічного послання Президента України П. Порошенка про внутрішнє і зовнішнє становище України у Верховній Раді. 20 вересня 2018 р.» Сформулюйте тези про історичне значення ухвалення безвізового режиму для громадян України в країни ЄС. Чому безвізовий режим П. Порошенко визначає як механізм «глибинної внутрішньої єв-ропеїзації України»? Наведіть факти, що підтверджують дію цього механізму.
2.Виконайте завдання з історії України для підготовки до ЗНО за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=p1qg686ik15
3.Перегляньте відео матеріал «Україна vs Європа: як працює безвізовий режим»
Фізична культура


Спецкурс «Математика»
Час виготовлення товару
Перегляньте відео матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=92wDbJJjwpY
2.Розв'яжіть ситуацію та визначте у якій ринковій структурі працює кожний з них та дайте їй характеристику.
Підприємець №1: Мої справи йдуть відмінно. Я випускаю унікальний товар, у якого немає близьких замінників. На цей товар я сам призначаю ціну, і ціна ця досить висока.
Підприємець №2: У мене може бути як стандартний, так і диференційований товар. Я й мої конкуренти дотримуємося політики твердої ціни, адже нас так мало в галузі.
3.Поміркуйте! Чому в багатьох країнах держава проводить антимонопольну політику, прагнучи захистити споживача і ринкову конкуренцію?
4.Опрацювати конспект, написати ессе натему «Що було б, якщо б не було конкуренції».
Фізика
Повторюємо оптику
Повторити вивчений матеріал с.171-202
Астрономія
Мультивсесвіт.
Опрацювати §8.3
19.05
Англ.. мова
Контроль навичок письма
Фізична культура


Англійська  мова
Контроль навичок читання
Українська  мова
Односкладні і неповні речення.
Повторити. Односкладні речення.
        
Українська література
В. Діброва. «Андріївський узвіз»
Прочитати роман.
Спецкурс
Стилістичні можливості складного речення.
Синтаксичний розбір речення.
Інформатика
Спільна робота з онлайновими документами. Практична робота №13 «Розроблення колективного проекту».
Виконати практичну роботу з пояснення до уроку
Історія України
Релігійне життя. Створення Православної церкви України.
1.Робота з підручником сп.3 § 55-56
2.Складіть історичний портрет Любомира Гузара
3.Виконайте завдання з конспекту уроку (відповіді запишіть в зошит)
4.Опрацюйте онлайн тест від проекту « На Урок» з теми:Суспільно-політичне, соціально-економічне становище України в умовах «гібридної війни». Релігійне життя. за посиланням:https://naurok.com.ua/test/suspilno-politichne-socialno-ekonomichne-stanovische-ukra-ni-v-umovah-gibridno-viyni-religiyne-zhittya-231572.html
5.Перегляньте відео матеріал «Православна церква України: Епіфаній, перша літургія й настрої вірян»
20.05
Біологія


Технології
Компонування портфоліо проекту.
Підготувати портфоліо до захисту
Хімія


Фізика
Повторюємо атомну і ядерну фізику.
Повторити вивчений матеріал с.210-230
Історія України
Надання Томосу.
1.Запишіть та запам'ятайте основні поняття та терміни з конспекту уроку
2.Опрацюйте п.5 § 55-56 підручника
3.Прочитайте фрагмент джерела ст. 266 -267 «З інтерв’ю патріарха Філарета» та дайте відповідь на запитання.1. Чому, за свідченням патріарха Філарета, УПЦ МП чинила перешкоди отриманню Томосу про автокефалію Української Православної церкви? У чому вони виявлялися?  2. Які ідеологеми викорис-товували противники для обґрунтування своєї позиції? 3. Як пов’язані питання цер-ковного життя й політика?
4.Перегляньте відео матеріал «Томос для України: як підписали документ та що включили у його зміст» за посиланням:
Алгебра
Узагальнення знань, умінь та навичок.
Повторити вивчений матеріал
Фізична культура


21.05
Біологія


Хімія


Українська мова
Прості ускладнені речення.
Повторити. Синтаксис.
Українська література
Контрольна робота. Стоїчна українська поезія.
Повторити попередній матеріал.
Англійська  мова


Інформатика
Контрольна робота.
Виконати тестування за посиланням
Спецкурс
Літературно-публіцистична діяльність у 1920—1930-х рр.: формування ідеології українського інтегрального націоналізму. ОУН і Д.Донцов: ідеологія націоналізму в розвитку.
1.Дайте відповідь на запитання до історичних документів
2.Опрацюйте відео роботу Олега Багана: Вольовий націоналізм Донцова 1,2 за посиланнями:
3.Створіть власний варіант тестових завдань до теми уроку
22.05
Всесвітня історія
Урок узагальнення та контролю знань учнів з розділу 6
« Повсякденне життя і культура».
1.Виконати ІІ варіант контрольної роботи
2.Опрацюйте відео матеріал «Світова культура 30-х років ХХ століття»
3.Виконати онлайн тести з теми «Повсякденне життя і культура» на освітній платформі « На Урок» за посиланням:
Історія України
Особливості розвитку культури.
Пояснення до уроку
1.Опрацюйте гру-тренажер «Пам'ятки культури» ЗНО Історія України онлайн.
2.Виконайте завдання освітнього проекту « На Урок» Персоналії з історії України обов'язкові до розпізнавання на ЗНО.
3.Ознайомтеся з повним курсом з історії України  спецпроекту EdEra та Іlearn за посиланнями: http://znohistory.ed-era.com та http://ilearn.org.ua/history.
4.Опрацюйте інформацію студії ТСН «Слухай українське. 15 музикантів, які вас здивують»
Фізика
Підсумкове тестування
Виконати тест за посиланням
Заруб. література
Контрольна робота (тестові завдання, відповіді на запитання)
Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини 20 ст.
Сучасна література в юнацькому читанні.

Геометрія
Розв’язування вправ.
Виконати підсумковий тест.
Алгебра
Контрольна робота.
Виконану контрольну роботу надіслати на вайбер.
Географія
Узагальнення знань  .

25.05



Історія України
Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки.
1.Опрацюйте п.3 §57-58 ( складіть план – конспект)
2.Дайте відповідь на запитання
 Які аргументи використовували прибічники поглиблення русифікації України за часів незалежності у сфері масової культури?
Які факти свідчать, що насправді йшлося про штучні перепони на шляху розширення сфер функціонування української мови?
3.Поділіться міркуваннями про те, якими заходами держава має підтримувати розвиток державної мови.
4.Висловіть власну думку щодо реформи освіти в Україні, щоб ви хотіли впровадити, а що скасувати
5.Переглянути відео пояснення на офіційному сайті «MON UKRAINE»  Що таке "Нова українська школа"? https://www.youtube.com/watch?v=oCvehUlUr0U та
«НУШ СТРУКТУРА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» https://www.youtube.com/watch?v=nIDHWP6UJD8
6.Виконайте завдання для підготовки до ЗНО «Пам'ятки сакральної архітектури» за посиланням:
Історія України
Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою.
1.Записати та запам'ятати основні поняття з уроку
2.Творче завдання: уявіть свою зустріч із представниками української
діаспори з Австралії чи Аргентини. Про що б ви їм розповіли і про що б
запитали?
3.Виконайте тренувальну вправу для підготовки ЗНО з історії України за посиланням:
4.Перегляньте відео матеріал проекту «Пишемо історію» з  теми «Українська діаспора» https://www.youtube.com/watch?v=Cc3ceU6t37k
Фізична культура


Спецкурс «Математика»
Задачі макроекономічної динаміки. Конкурентний ринок
Перегляньте відео матеріал «Невидима рука ринку» https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=cMxZXeT8egk&feature=emb_logo
2.Опрацюйте курс Відкритого Університету Майдану ( ВУМ) "Принципи соціальної ринкової економіки"за посиланням:
3.Напишіть твір на тему: « Стан сучасної економіки після введення карантинних обмежень»
Фізика
Розв'язування задач ЗНО
Виконати  тренувальні тести з фізики за посиланням
Повторити вивчений матеріал с.230-250
Астрономія
Підсумковий урок
Повторити §8
26.05
Англ.. мова
Контроль навичок аудіювання
Фізична культура


Англійська  мова
Контроль навичок говоріння
Українська  мова
Контрольна робота. Синтаксис. Пунктуація.
Повторити правила

Українська література
Література рідного краю.
Підготувати повідомлення.
Спецкурс
Контрольна робота. Синтаксис. Пунктуація.
Повторити правила.
Інформатика
Узагальнюючий урок за ІІ семестр.
Повторити розділ 1
Історія України
Практична  робота № 12 Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.
1.Опрацювати презентацію « Екологічні проблеми України» та « Дзвони Чорнобиля»
2.Ознайомтеся з теоретичним матеріалом «Жертви Чорнобиля і медичні наслідки радіації» за посиланням: https://www.radiosvoboda.org/a/27677731.html
3.Перегляньте документальну стрічку "Чорнобиль. Точка часу"
27.05
Біологія


Технології
Захист проекту

Хімія


Фізика
Фізична картина світу як складова природничо-наукової картини світу.
Повторити вивчений матеріал
        
Історія України
Урок узагальнення навчальних досягнень учнів з розділу 6 ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ
1.Виконайте завдання з конспекту пояснення до уроку
2. Перегляньте відео пояснення до уроку «Творення нової України Частина І» https://www.youtube.com/watch?v=_ALHrrsoIRQ
3.Опрацюйте онлайн – тест з теми:"Творення нової України. " від освітнього порталу « На Урок» за посиланням:
Алгебра
Розв’язування вправ.
Виконати завдання із пояснення до уроку.
Фізична культура


Спецкурс «Математика»
Підсумковий урок
Виконайте завдання контрольної роботи
2.Опрацюйте завдання на освітньому порталі « На Урок» за посиланням: https://naurok.com.ua/ekonomichna-teoriya-testoviy-kontrol-znan-160385.html
28.05
Біологія


Хімія


Українська мова
Розділові знаки при прямій мові.
Виписати речення з прямою мовою.

Українська література
Віршові розміри.
Опрацювати матеріал
Англійська  мова
Підсумки за рік
Інформатика
Узагальнюючий урок за рік.
Повторити розділ 2
Спецкурс
Урок узагальнення « Визначні постаті України»
1.Повторити тему «Теоретики національно-визвольного руху України першої половини ХХ ст.»
2.Складіть есе. «Володимир Доманицький - літературознавець і кооператор»
3. Перегляньте відео матеріал за посиланням:
29.05
Всесвітня історія
Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики.
Виміри цінностей людського буття в сучасному світі.
Україна у світовому співтоваристві
1.Опрацювати презентацію  
2.Перегляньте відео матеріал «Культура початку ХХ ст.»
Історія України
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів із розділу 6 ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ
Виконайте завдання контрольної роботи
Опрацюйте ст.279 § 57-58 ( відповіді запишіть у зошит)
Перегляньте відео пояснення до уроку «Творення нової України Частина ІІ»
Фізика
Підсумковий урок
Повторити вивчений матеріал
Заруб. література


Геометрія
Підсумковий урок
Повторити формули.
Алгебра
Підсумковий урок
Повторити формули та правила.
Географія
Повторення вивченого матеріалу
Пояснення до уроку


Комментариев нет:

Отправить комментарий